Nie bylo czasu pisac bo wczoraj i dzis bylo tu 10 stopni plus i slonce, wiec zrobilo sie 500 Km,,,przy okazji moglem wlasnie potestowac nowe akcesoria i poduszke tez .
1. W instrukcji obslugi nie pisalo jakie ma byc cisnienie czy jak je ustawic i to byl problem, droga testowania doszlem do wlasciwego cisnienia.
2.Cisnienie musimy sprawdzac jadac na motocyklu a nie siedzac na postoju.
4.Podstawowa regula ,, to cisnienie musi byc tak male ze kierowca musi lekko czuc ze spodnie dotykaja prawie siedzenia , za duze cisnienie powoduje plywanie na siodle a to jest nie do przyjecia.
5.A wiec napompowac duzo i co chwile upuszczac az sie osiagnie wlasnie takie odpowiednie cisnienie.
6. Poduszka daje oczywiscie duzy komfort jazdy z 2 powodow : bo sie siedzi prawie w powietrzu i kolana sa bardziej wyprostowane bo sie siedzi wyzej.
7.Ale ma to tez duze minusy ! bo jazda po miescie to wtedy juz nie jest przyjemna z powodu za wysokiego siedzenia i mniejszej przyczepnosci.
8.Gdzie sie poduszka sprawdza ? na dlugisch trasach typu : stopy tylko na tankowanie czyli autobana oraz drogi gdzie nie ma duzo stopow i korkow.
9. gdzie sie to raczej nie nadaje ? : na miasto ! i drogi gdzie czesto sie zatrzymujemy.
10. Gdzie sie to zawsze nadaje ? Dla pasazera ! sa do wyboru rozne ksztalty poduszek male i duze .
Facyt : Na extremalnie dalekie trasy dobra rzecz , ale ma swoje minusy w miescie i przy jezdzie sportowej.
(mozna kupic model premium z kauczuku albo standart z neoprenu , roznica w cenie 100%)
ps;
, skoro piszecie ze pojawi sie na rozpoczeciu sezonu stado nowych gs adv. to w takim razie maxymalnie wyposazony crosstourer napewno da im rade
:mrgreen: Nie bylo czasu pisac bo wczoraj i dzis bylo tu 10 stopni plus i slonce, wiec zrobilo sie 500 Km,,,przy okazji moglem wlasnie potestowac nowe akcesoria i poduszke tez .
1. W instrukcji obslugi nie pisalo jakie ma byc cisnienie czy jak je ustawic i to byl problem, droga testowania doszlem do wlasciwego cisnienia.
2.Cisnienie musimy sprawdzac jadac na motocyklu a nie siedzac na postoju.
4.Podstawowa regula ,, to cisnienie musi byc tak male ze kierowca musi lekko czuc ze spodnie dotykaja prawie siedzenia , za duze cisnienie powoduje plywanie na siodle a to jest nie do przyjecia.
5.A wiec napompowac duzo i co chwile upuszczac az sie osiagnie wlasnie takie odpowiednie cisnienie.
6. Poduszka daje oczywiscie duzy komfort jazdy z 2 powodow : bo sie siedzi prawie w powietrzu i kolana sa bardziej wyprostowane bo sie siedzi wyzej.
7.Ale ma to tez duze minusy ! bo jazda po miescie to wtedy juz nie jest przyjemna z powodu za wysokiego siedzenia i mniejszej przyczepnosci.
8.Gdzie sie poduszka sprawdza ? na dlugisch trasach typu : stopy tylko na tankowanie czyli autobana oraz drogi gdzie nie ma duzo stopow i korkow.
9. gdzie sie to raczej nie nadaje ? : na miasto ! i drogi gdzie czesto sie zatrzymujemy.
10. Gdzie sie to zawsze nadaje ? Dla pasazera ! sa do wyboru rozne ksztalty poduszek male i duze .
Facyt : Na extremalnie dalekie trasy dobra rzecz , ale ma swoje minusy w miescie i przy jezdzie sportowej.
(mozna kupic model premium z kauczuku albo standart z neoprenu , roznica w cenie 100%)
ps; :-D , skoro piszecie ze pojawi sie na rozpoczeciu sezonu stado nowych gs adv. to w takim razie maxymalnie wyposazony crosstourer napewno da im rade :mrgreen:
:mrgreen: