autor: dj.1 » wt 25 lut, 2014 18:45
Dzis odebralem maszyne z 24.000 km inspekcji,,,pare info: (dla przyszlych crosstourerowcow)
to bardzo pracochlonna inspekcja bo sa regulowane zawory a jak wiemy ten agregat ma zawory na blaszki i na srubki.
byl wymieniany oczywiscie olej i filtr oleju oraz filtr oleju do DCT , filtr powietrza tez,
dodatkowo wymienine byly klocki hamulcowe na przednim kole .
Co pozytywnie jeste ze zadne zawory nie musialy byc ustawiane wszystko bylo w tolerancji, no dostalem pochwale ze zawory byly czyste jak nowe (to chyba to ze czesto jade na pelnym gazie ) pokazali mi tez zdiecia glowic, zaworow (robione w czasie inspekcji),,,itd .
Dzis odebralem maszyne z 24.000 km inspekcji,,,pare info: (dla przyszlych crosstourerowcow)
to bardzo pracochlonna inspekcja bo sa regulowane zawory a jak wiemy ten agregat ma zawory na blaszki i na srubki.
byl wymieniany oczywiscie olej i filtr oleju oraz filtr oleju do DCT , filtr powietrza tez,
dodatkowo wymienine byly klocki hamulcowe na przednim kole .
Co pozytywnie jeste ze zadne zawory nie musialy byc ustawiane wszystko bylo w tolerancji, no dostalem pochwale ze zawory byly czyste jak nowe (to chyba to ze czesto jade na pelnym gazie ) pokazali mi tez zdiecia glowic, zaworow (robione w czasie inspekcji),,,itd .