Aktualne info o Rozpoczęciu 2012r.
Moderatorzy: bogdanbc, descomp
Aktualne info o Rozpoczęciu 2012r.
„ Drodzy naszym sercom koleżanki i koledzy,
Miło jest nam widzieć tak wielu sympatyków naszych skromnych osób ( no bo przecież nie o miejsce zlotu czy sam zlot chodzi… J ) jednakowoż musimy przyznać , że odczuwamy spory niedosyt odnoszący się do niezdecydowanych , dobrych dusz i duszyczek, członkiń i członków naszego klubu. Jednym słowem brakuje nam na liście wielu osób dobrze lub bardziej znanych a nawet zaryzykuję stwierdzenie , że i całych regionów jak choćby Bielsko, Kielce czy Warszawa. Zachodzę w głowę czy to aby nie celowe działanie obliczone na uzyskanie rabatów przy wyprzedaży ostatnich kwaterek. Otóż wyjaśniam wszystkim, że nic takiego nie będzie miało miejsca, a ostatnie wręcz leżanki zamierzamy sprzedać za podwójną cenę by w końcu odkuć się jak to sugerowali „życzliwi” kilku organizatorom poprzednich zlotów. My wszelkim niedowiarkom, niedomówieniom, półsłówkom, cichym szeptom, powalającym spojrzeniom mówimy stanowczo NIE …. i wykładamy wszystko jak to mieliśmy w pierwotnym założeniu na ławę łącznie z naszymi, małymi interesami…. Mimo naszych pazernych chęci wzbogacenia się łatwym kosztem, chcielibyśmy zapewnić, że zebraną kasę przeznaczymy na zbożny cel… jak np. nowe kuferki do przyszłych GS-ów. Wracam do meritum .
Inną, podejrzewaną przez nas przyczyną nieobecności na liście wielu barwnych postaci życia towarzyskiego, jest być może chęć totalnego odseparowania w cichości puszcz i lasów, bliskości dzikich żubrów czy też wielkomiejskiego zgiełku, zmiana motocykla czy barw klubowych a może założenie własnego funklubu…????
Trudno płakać nie będziemy. Naszym celem jest zapełnienie hotelu bracią motocyklową tak by inni, postronni, samochodziarze, rowerzyści czy piechurzy podglądacze nie mieli do niego w tych dniach wstępu. Postanowiliśmy zatem, iż skoro hotel ma 40 pokoi i możliwość jednoczesnego zakwaterowania w nich 80-90 osób to spróbujemy, czemu nie? Kolega Prezes BogdanBC umieścił info na stronie międzynarodowej by pomóc nam w osiągnięciu tego celu.
Od dnia dzisiejszego do 15.03. przyjmujemy wpłaty 300,00zł od osoby na niżej podane konto: Grzegorz Krupa Waplewo Osiedle
PL 61 1060 0076 0000 3000 0925 2050 kod BIC Banku BPH SA. BPHKPLPK
……………………
Kolejność wpłat decydować będzie o standardzie danego lokum w sensie ilości zakwaterowanych w nim osób. Tak więc pierwszeństwo jak zwykle w takich wypadkach mają kobiety z małymi dziećmi na ręku do tego karmiące piersią - w tym wypadku bez względu na płeć J karmiącej.
W przypadku jeśli potwierdzona wpłatami do 15.03.2012r. frekwencja nam nie dopisze postanowiliśmy rozejrzeć się wśród lokalnej społeczności motocyklowej i wydrukować plakaty, które umieścimy w kilku serwisach motocyklowych 3M – może się uda. Tak więc prosimy ewentualnie nie mieć do nas żalu o czym z wyprzedzeniem informujemy.
Zatem od 16.03. – szukamy dodatkowych ludzi, przygotowujemy alternatywne na okoliczność pogody trasy, które już teraz mamy w zarysach i również w zarysach je podamy do publicznej wiadomości. Trochę inaczej niż MarekP ostatnio - ale w końcu przecież to nas wyróżnia od poprawnej części naszego grona , brak organizacji, niezaradność, brak koordynacji ruchów przy zawiązywaniu sznurowadeł butów motocyklowych, niezdolność logicznego myślenia i przewidywania skutków własnych działań (zwłaszcza w trakcie naszych wieczornych spotkań a już na pewno po ich zakończeniu) - bo jak inaczej wytłumaczyć decyzję o podjęciu się organizacji zlotu??? J ale przecież właśnie za TO WSZYSTKO nas kochacie nieprawdaż?
Na temat atrakcji nie wypowiadamy się. Możemy jedynie podsumować , że będzie OK. No może z małym wyjątkiem, o który musimy zapytać. Dotarły do nas słuchy, iż owego wieczoru gdy niewyraźnie, półgębkiem wyrwało nam się z przestrzeni międzyzębowej słowo „kajaki” , które nie wiedzieć czemu, zalęgło się w głowach tych o jaśniejszych w owym czasie od naszych umysłach, kilkoro z Was postanowiło zakosztować wodnych czy też podwodnych wspomnień. Kilku śmiałkom, którzy zamiast dosiadać w tym czasie ( sobota ) swoje moto wolą „popłynąć na kasę” przedstawiamy poniżej koszt dodatkowy, który należy uwzględnić przy wpłacie:
2 TRASY DO WYBORU
1. Spływ kanałem ( 35zł/os ) – nurt spokojny, lightowy dla kobiet i dzieci a także pierwiastków, pierwiastek i dziewic - jeśli takie bajkowe ( sorry za niezamierzone skojarzenie) postaci są w naszym gronie
2. Spływ rzeką Brdą ( 45 zł/os) – coś w stylu JA Wam k…. pokażę i choćbym brnął nawet wpław zła się nie ulęknę bo jestem największym sk… na tej rzece. Może trochę przesadziłem – jest to normalny spływ rzeką z różnymi przeszkodami….
WARUNEK jest jeden – musi być co najmniej 10 osób chętnych na jedną z tras. Jeśli nie zbierze się odpowiednia ilość osób – co będzie wiadome dopiero tuż przed samym zlotem to atrakcję trzeba będzie prawdopodobnie odwołać. Kasy nie zwracamy – ryzyk-fizyk. Żartuję kasa do zwrotu na zlocie.
Nie wiemy jeszcze co będzie zlotowym gadżetem i czy wystarczy nam na to kasy ale na wszelki wypadek, standardowo prosimy o podanie aktualnych na czas naszego zlotu J rozmiarów koszulek. Pamiętajcie – najważniejsze to przewidywać a przecież impreza WIELKANOCNA jest tuż przed naszym zlotem.
No to chyba już wszystko. Pozdrawiamy
[shadow=red]Adamo i Chudy [/shadow]
---------------------------------------------------------------------------------------------
REGULAMIN:
[shadow=blue]1) Wyjazd ma charakter koleżeński.
2) Każdy uczestnik jedzie na własną odpowiedzialność (w razie wypadku organizator nie będzie pociągnięty do odpowiedzialności).
3) Każdy uczestnik ubezpiecza się we własnym zakresie.
4) Wszelkie szkody pokrywane są przez sprawcę.[/shadow]
Dodał "prezes"
Regulamin - koniec
---------------------------------------------------------------------------------------------
Miło jest nam widzieć tak wielu sympatyków naszych skromnych osób ( no bo przecież nie o miejsce zlotu czy sam zlot chodzi… J ) jednakowoż musimy przyznać , że odczuwamy spory niedosyt odnoszący się do niezdecydowanych , dobrych dusz i duszyczek, członkiń i członków naszego klubu. Jednym słowem brakuje nam na liście wielu osób dobrze lub bardziej znanych a nawet zaryzykuję stwierdzenie , że i całych regionów jak choćby Bielsko, Kielce czy Warszawa. Zachodzę w głowę czy to aby nie celowe działanie obliczone na uzyskanie rabatów przy wyprzedaży ostatnich kwaterek. Otóż wyjaśniam wszystkim, że nic takiego nie będzie miało miejsca, a ostatnie wręcz leżanki zamierzamy sprzedać za podwójną cenę by w końcu odkuć się jak to sugerowali „życzliwi” kilku organizatorom poprzednich zlotów. My wszelkim niedowiarkom, niedomówieniom, półsłówkom, cichym szeptom, powalającym spojrzeniom mówimy stanowczo NIE …. i wykładamy wszystko jak to mieliśmy w pierwotnym założeniu na ławę łącznie z naszymi, małymi interesami…. Mimo naszych pazernych chęci wzbogacenia się łatwym kosztem, chcielibyśmy zapewnić, że zebraną kasę przeznaczymy na zbożny cel… jak np. nowe kuferki do przyszłych GS-ów. Wracam do meritum .
Inną, podejrzewaną przez nas przyczyną nieobecności na liście wielu barwnych postaci życia towarzyskiego, jest być może chęć totalnego odseparowania w cichości puszcz i lasów, bliskości dzikich żubrów czy też wielkomiejskiego zgiełku, zmiana motocykla czy barw klubowych a może założenie własnego funklubu…????
Trudno płakać nie będziemy. Naszym celem jest zapełnienie hotelu bracią motocyklową tak by inni, postronni, samochodziarze, rowerzyści czy piechurzy podglądacze nie mieli do niego w tych dniach wstępu. Postanowiliśmy zatem, iż skoro hotel ma 40 pokoi i możliwość jednoczesnego zakwaterowania w nich 80-90 osób to spróbujemy, czemu nie? Kolega Prezes BogdanBC umieścił info na stronie międzynarodowej by pomóc nam w osiągnięciu tego celu.
Od dnia dzisiejszego do 15.03. przyjmujemy wpłaty 300,00zł od osoby na niżej podane konto: Grzegorz Krupa Waplewo Osiedle
PL 61 1060 0076 0000 3000 0925 2050 kod BIC Banku BPH SA. BPHKPLPK
……………………
Kolejność wpłat decydować będzie o standardzie danego lokum w sensie ilości zakwaterowanych w nim osób. Tak więc pierwszeństwo jak zwykle w takich wypadkach mają kobiety z małymi dziećmi na ręku do tego karmiące piersią - w tym wypadku bez względu na płeć J karmiącej.
W przypadku jeśli potwierdzona wpłatami do 15.03.2012r. frekwencja nam nie dopisze postanowiliśmy rozejrzeć się wśród lokalnej społeczności motocyklowej i wydrukować plakaty, które umieścimy w kilku serwisach motocyklowych 3M – może się uda. Tak więc prosimy ewentualnie nie mieć do nas żalu o czym z wyprzedzeniem informujemy.
Zatem od 16.03. – szukamy dodatkowych ludzi, przygotowujemy alternatywne na okoliczność pogody trasy, które już teraz mamy w zarysach i również w zarysach je podamy do publicznej wiadomości. Trochę inaczej niż MarekP ostatnio - ale w końcu przecież to nas wyróżnia od poprawnej części naszego grona , brak organizacji, niezaradność, brak koordynacji ruchów przy zawiązywaniu sznurowadeł butów motocyklowych, niezdolność logicznego myślenia i przewidywania skutków własnych działań (zwłaszcza w trakcie naszych wieczornych spotkań a już na pewno po ich zakończeniu) - bo jak inaczej wytłumaczyć decyzję o podjęciu się organizacji zlotu??? J ale przecież właśnie za TO WSZYSTKO nas kochacie nieprawdaż?
Na temat atrakcji nie wypowiadamy się. Możemy jedynie podsumować , że będzie OK. No może z małym wyjątkiem, o który musimy zapytać. Dotarły do nas słuchy, iż owego wieczoru gdy niewyraźnie, półgębkiem wyrwało nam się z przestrzeni międzyzębowej słowo „kajaki” , które nie wiedzieć czemu, zalęgło się w głowach tych o jaśniejszych w owym czasie od naszych umysłach, kilkoro z Was postanowiło zakosztować wodnych czy też podwodnych wspomnień. Kilku śmiałkom, którzy zamiast dosiadać w tym czasie ( sobota ) swoje moto wolą „popłynąć na kasę” przedstawiamy poniżej koszt dodatkowy, który należy uwzględnić przy wpłacie:
2 TRASY DO WYBORU
1. Spływ kanałem ( 35zł/os ) – nurt spokojny, lightowy dla kobiet i dzieci a także pierwiastków, pierwiastek i dziewic - jeśli takie bajkowe ( sorry za niezamierzone skojarzenie) postaci są w naszym gronie
2. Spływ rzeką Brdą ( 45 zł/os) – coś w stylu JA Wam k…. pokażę i choćbym brnął nawet wpław zła się nie ulęknę bo jestem największym sk… na tej rzece. Może trochę przesadziłem – jest to normalny spływ rzeką z różnymi przeszkodami….
WARUNEK jest jeden – musi być co najmniej 10 osób chętnych na jedną z tras. Jeśli nie zbierze się odpowiednia ilość osób – co będzie wiadome dopiero tuż przed samym zlotem to atrakcję trzeba będzie prawdopodobnie odwołać. Kasy nie zwracamy – ryzyk-fizyk. Żartuję kasa do zwrotu na zlocie.
Nie wiemy jeszcze co będzie zlotowym gadżetem i czy wystarczy nam na to kasy ale na wszelki wypadek, standardowo prosimy o podanie aktualnych na czas naszego zlotu J rozmiarów koszulek. Pamiętajcie – najważniejsze to przewidywać a przecież impreza WIELKANOCNA jest tuż przed naszym zlotem.
No to chyba już wszystko. Pozdrawiamy
[shadow=red]Adamo i Chudy [/shadow]
---------------------------------------------------------------------------------------------
REGULAMIN:
[shadow=blue]1) Wyjazd ma charakter koleżeński.
2) Każdy uczestnik jedzie na własną odpowiedzialność (w razie wypadku organizator nie będzie pociągnięty do odpowiedzialności).
3) Każdy uczestnik ubezpiecza się we własnym zakresie.
4) Wszelkie szkody pokrywane są przez sprawcę.[/shadow]
Dodał "prezes"
Regulamin - koniec
---------------------------------------------------------------------------------------------
Ostatnio zmieniony czw 12 kwie, 2012 18:32 przez Chudy, łącznie zmieniany 2 razy.
Grzesiek,
Podaj jescze do przelewu; imie i nazwisko i conajmniej miasto. U mnie inaczej nie przejdzie
Koszulki: L i S
Spływ Brdą - 2 x 45,0 sobota
Podaj jescze do przelewu; imie i nazwisko i conajmniej miasto. U mnie inaczej nie przejdzie
Koszulki: L i S
Spływ Brdą - 2 x 45,0 sobota
Ostatnio zmieniony czw 02 lut, 2012 13:27 przez szuler, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam,
Marcin
"Dopóki nie skorzystałem z internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Marcin
"Dopóki nie skorzystałem z internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
a czy spływu w niedzielę nie moglibyśmy wziąśc pod rozwagę...niektórzy z nas mają dośc blisko do "bazy" i myślę, że chętnie by ten dzień sensownie zagospodarowali z wiosełkiemChudy pisze: Spływ rzeką Brdą ( 45 zł/os)
Ostatnio zmieniony czw 02 lut, 2012 06:56 przez kocur_q, łącznie zmieniany 2 razy.
Słuszna uwaga załatwione .szuler pisze:Grzesiek,
Podaj jescze do przelewu; imie i nazwisko i conajmniej miasto. U mnie inaczej nie przejdzie
Koszulki: L i S
[ Dodano: Czw 02 Lut, 2012 06:57 ]
Co do terminu spływu to wszystko zależy od tych którzy będą w nim uczestniczyćkocur_q pisze:a czy spływu w niedzielę nie moglibyśmy wziąśc pod rozwagę...niektórzy z nas mają dośc blisko do "bazy" i myślę, że chętnie by ten dzień sensownie zagospodarowali z wiosełkiemChudy pisze: Spływ rzeką Brdą ( 45 zł/os)
-
- Klubowicz VCP
- Posty: 53
- Rejestracja: pn 11 cze, 2007 16:17
- Robert Baran
- Posty: 826
- Rejestracja: wt 22 lip, 2008 01:08
My też zapisalibyśmy się na listę niedzielną (4os. Aneta i Robert oraz Emila i Sławek Reszel) Koszulki Xl i L oraz Xl i Lkocur_q pisze:to ja się wpisuję na listę niedzielną...mam nadzieję że odpowiednia grupa się zbierzeChudy pisze:Co do terminu spływu to wszystko zależy od tych którzy będą w nim uczestniczyć
bardzo proszę dopisaniRobert Baran pisze:My też zapisalibyśmy się na listę niedzielną (4os. Aneta i Robert oraz Emila i Sławek Reszel) Koszulki Xl i L oraz Xl i Lkocur_q pisze:to ja się wpisuję na listę niedzielną...mam nadzieję że odpowiednia grupa się zbierzeChudy pisze:Co do terminu spływu to wszystko zależy od tych którzy będą w nim uczestniczyć