Crosstourer 1200 jest

Ano młodszy ale przerośnięty brat Varadero
Awatar użytkownika
zalmen3
Posty: 285
Rejestracja: pt 05 paź, 2007 10:25

Nieprzeczytany post autor: zalmen3 »

dj.1 pisze:
zalmen3 pisze:, zbiornik natomiast ma 21,5 litra,

Pozdrawiam
a wiec ma wiekszy bak niz 1200 GS (20litrow) ;-)
Cały problem polega tylko i wyłącznie na tym, że ja nie porównuję Crosstourera z GS'em tylko z Varadero. Ale jeżeli już wyciągasz taki argument to GS katalogowo pali mniej ;-)

Pozdrawiam
Internetowy sklep komputerowy - http://mirwit.com.pl
Awatar użytkownika
dj.1
Posty: 696
Rejestracja: pn 21 sty, 2008 11:47

Nieprzeczytany post autor: dj.1 »

tez myslalem ze gs pali mniej niz CT ale francuski test udowodnil ze jak ktos grzeje mocno to GS pali wiecej od CT ! mniej pali tylko przy spokojnej jezdzie.
tu test porównanie 3 maszyn na spalanie gs,ct i explorer

Verbrauch laut franz. Test:
Durchschnitt: (srednio)
CT: 7 ltr/100 km
Expl.: 7,1 ltr/100 km
GS: 6,8 ltr/100 km

Minimum: (minimalnie)
CT: 6,6 ltr/100 km
Expl.: 6,7 ltr/100 km
GS: 6,3 ltr/100 km

Maximum: (maxymalne zuzycie )
CT: 7,2 ltr/100 km
Expl.: 7,9 ltr/100 km
GS: 7,3 ltr/100 km


a wiec przy ostrej jezdzie i na autostradzie spala najmniej CT
no i ma 20 Koni wiecej.
Ostatnio zmieniony czw 12 kwie, 2012 18:34 przez dj.1, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
DarekN
Posty: 1976
Rejestracja: wt 02 sty, 2007 20:23

Nieprzeczytany post autor: DarekN »

zalmen3 pisze:Cały problem polega tylko i wyłącznie na tym, że ja nie porównuję Crosstourera z GS'em tylko z Varadero. Ale jeżeli już wyciągasz taki argument to GS katalogowo pali mniej
A ten gs to cały problem DJ-a ;-) :lol:
Pozdrowienia

Darek
-------------------------
Awatar użytkownika
gregor
Klubowicz VCP
Posty: 148
Rejestracja: pn 25 wrz, 2006 22:11

Nieprzeczytany post autor: gregor »

Byłem , zobaczyłem, odpaliłem i praca silnika zniewoliła mnie.
Resztę muszę sobie dopowiedzieć - pojeżdzić nie dadzą. :-P
Pozdrawiam Gregor
Awatar użytkownika
DarekN
Posty: 1976
Rejestracja: wt 02 sty, 2007 20:23

Nieprzeczytany post autor: DarekN »

A może na zlot podwiozą i dadzą pomacać :?: :-P
Pozdrowienia

Darek
-------------------------
Awatar użytkownika
Grzechutek
Klubowicz VCP
Posty: 430
Rejestracja: ndz 28 lis, 2010 05:26

Nieprzeczytany post autor: Grzechutek »

gregor pisze:Byłem , zobaczyłem, odpaliłem i praca silnika zniewoliła mnie.
Resztę muszę sobie dopowiedzieć - pojeżdzić nie dadzą. :-P
Pozdrawiam Gregor
A mnie dzisiaj dadzą 8-)

Automobil Klub,
ul. Warszawska 17/21
RADOM
Awatar użytkownika
DarekN
Posty: 1976
Rejestracja: wt 02 sty, 2007 20:23

Nieprzeczytany post autor: DarekN »

no to czekamy na relację...
Pozdrowienia

Darek
-------------------------
Awatar użytkownika
stoldar
Klubowicz VCP
Posty: 1478
Rejestracja: pt 25 maja, 2007 20:38

Nieprzeczytany post autor: stoldar »

Olewinski pisze:
gregor pisze:Byłem , zobaczyłem, odpaliłem i praca silnika zniewoliła mnie.
Resztę muszę sobie dopowiedzieć - pojeżdzić nie dadzą. :-P
Pozdrawiam Gregor
A mnie dzisiaj dadzą 8-)
To może przyjedziesz na nasz zlot... a w Radomiu powiesz , że trasa sie troche wydłużyła :-) :mrgreen:
Awatar użytkownika
kocur_q
Klubowicz VCP
Posty: 833
Rejestracja: pn 02 lip, 2007 14:36

Nieprzeczytany post autor: kocur_q »

DarekN pisze:no to czekamy na relację...
czekamy...czekamy...i nic :roll:
chyba kroi się relacja godna MarkaP :mrgreen:
Awatar użytkownika
zalmen3
Posty: 285
Rejestracja: pt 05 paź, 2007 10:25

Nieprzeczytany post autor: zalmen3 »

dj.1 pisze:tez myslalem ze gs pali mniej niz CT ale francuski test udowodnil ze jak ktos grzeje mocno to GS pali wiecej od CT ! mniej pali tylko przy spokojnej jezdzie.
tu test porównanie 3 maszyn na spalanie gs,ct i explorer

Verbrauch laut franz. Test:
Durchschnitt: (srednio)
CT: 7 ltr/100 km
Expl.: 7,1 ltr/100 km
GS: 6,8 ltr/100 km

Minimum: (minimalnie)
CT: 6,6 ltr/100 km
Expl.: 6,7 ltr/100 km
GS: 6,3 ltr/100 km

Maximum: (maxymalne zuzycie )
CT: 7,2 ltr/100 km
Expl.: 7,9 ltr/100 km
GS: 7,3 ltr/100 km


a wiec przy ostrej jezdzie i na autostradzie spala najmniej CT
no i ma 20 Koni wiecej.
Czyli utwierdziłeś mnie puki co w przekonaniu że CT nie warto sobie zawracać głowy - spalanie jest po prostu chore. Jeżeli nie powali mnie na kolana podczas jazdy testowej to na pewno nie będę go brał pod uwagę.

Pozdrawiam
Internetowy sklep komputerowy - http://mirwit.com.pl
Awatar użytkownika
dj.1
Posty: 696
Rejestracja: pn 21 sty, 2008 11:47

Nieprzeczytany post autor: dj.1 »

chyba cos zle zrozumiales ,,,bo spalanie crosstourera jak widac wyzej jest prawie te same co konkurencji.

ps. mnie zaczyna interesowac teraz jakos nowa wersja vfr 1200 f na rok 2012, bo honda dokonala olbrzymich zmian:
1.dziura w mocy miedzy 2000 i 4000 usunieta
2.zuzycie paliwe mniejsze o 0.5l
3.wiekszy zbiornik paliwa
4.nowa wersja DCT
4.lepsza kanapa
5.2 kufry w wersji podstawowej
6.podstawka glowna w wersji podstawowej
7.kontrola trakcji (z wylaczaniem)
8.LED Kierunki

wiec z takim wyposarzeniem cena by byla ta sama jak CT :idea:
a ze ja 70% wale po autobanach to coraz czesciej rozwazam miedzy vfr1200X a 1200F
172KM przeciw 129KM + 210kmH przeciw 250kmH .opcje tylko z dct.

Obrazek
Ostatnio zmieniony pn 16 kwie, 2012 14:10 przez dj.1, łącznie zmieniany 7 razy.
Awatar użytkownika
lotnik78
Klubowicz VCP
Posty: 690
Rejestracja: śr 14 sty, 2009 22:54

Nieprzeczytany post autor: lotnik78 »

Jakie to znaczenie czy pali 7,2 czy 7,9 l/100km liczy się jak jedzie, Dla bardzo oszczędnych sa skuterki 50cm, też mają dwa koła i jada no i jak mało palą :)
Awatar użytkownika
tomi11
Klubowicz VCP
Posty: 180
Rejestracja: śr 04 kwie, 2007 20:51

Nieprzeczytany post autor: tomi11 »

Hi dobre . Najważniejsze że ma dwa koła i frajda z jazdy. A w niedługim czasie zrobią motorki hybrydowe ,to będzie nowość. :-D
Awatar użytkownika
bogdanbc
Administrator
Posty: 2428
Rejestracja: pn 04 wrz, 2006 08:03

Nieprzeczytany post autor: bogdanbc »

tomi11 pisze:... A w niedługim czasie zrobią motorki hybrydowe ,to będzie nowość. :-D
Czyli - rower z doczepianym silnikiem, czy motocykl z doczepionym rowerem ;)
Bogdan "bc" z Sopot,
od 21.04.2007 "drużynowy" (w zastępstwie Wiesia)
Awatar użytkownika
zalmen3
Posty: 285
Rejestracja: pt 05 paź, 2007 10:25

Nieprzeczytany post autor: zalmen3 »

Zależy kto z czego czerpie frajdę - dj.1 wszystko dobrze zrozumiałem pali prawie tyle co konkurencja, a o wiele więcej niż moje obecne moto. Sprawa jest prosta i dj.1 ujął to najsensowniej - tego typu motocykle to nie "zapierdalaki autostradowe" i jeżeli chce się w ten sposób czerpać przyjemność z jazdy to może rzeczywiście warto rozważyć inną klasę sprzęta (np. VFR).
I jeszcze jedno dj.1, Ty jesteś już zdecydowany na zmianę i tylko się zastanawiasz na co, ja dopiero się zastanawiam czy jest sens zmieniać i jeżeli tak, to czy jest coś na co zmiana będzie zmianą, z mojego punktu widzenia, na lepsze - stąd najprawdopodobniej wynika Twoje przeświadczenie o tym że ja czegokolwiek nie rozumiem. Ja wszystko rozumiem, tylko póki co nie mam ciśnienia na zmianę i czepiam się szczegółów, a poza tym że patrzę na spalanie to też za każdym razem zaznaczam, że jak mnie jazda próbna na którymkolwiek z dostępnych turystycznych "enduro" powali na kolana to zapomnę o spalaniu ;-)

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt 17 kwie, 2012 07:47 przez zalmen3, łącznie zmieniany 1 raz.
Internetowy sklep komputerowy - http://mirwit.com.pl
marekm

Nieprzeczytany post autor: marekm »

zalmen3 pisze: Czyli utwierdziłeś mnie puki co w przekonaniu że CT nie warto sobie zawracać głowy - spalanie jest po prostu chore. Jeżeli nie powali mnie na kolana podczas jazdy testowej to na pewno nie będę go brał pod uwagę.

Pozdrawiam
No to Honda ma przechlapane. "Puki" co, rzecz jasna. :mrgreen:
Awatar użytkownika
dj.1
Posty: 696
Rejestracja: pn 21 sty, 2008 11:47

Nieprzeczytany post autor: dj.1 »

men3 przetestuj NC 700X dct, przy spokojnej jezdzie pali tylko 4 litry , w tej klasie nie ma ten motor konkurencji ,wygrywa wszystkie testy z duzym odstepem dlatego tu na dzien dzisiejszy juz znalazl 434 nabywcow

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony wt 17 kwie, 2012 15:37 przez dj.1, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Artur i Ewa
Posty: 413
Rejestracja: pn 12 mar, 2007 21:07

Nieprzeczytany post autor: Artur i Ewa »

Dzisiaj właśnie siedziałem na NC700X .No powiem całkiem całkiem.
Gdyby nie moje ograniczenia zdrowotne to dla mnie jak najbardziej ok.
Autostrad u nas nie za wiele a jak by co to wcale nie trzeba zapinkalać 230, wystarczy 160 i też się dojedzie może tylko trochę później ale i tak do celu.
Osobiście bardziej mi pasi niż Transalp.
A co istotne też może być z DCT
Ostatnio zmieniony wt 17 kwie, 2012 15:00 przez Artur i Ewa, łącznie zmieniany 1 raz.
arturo-bb
Awatar użytkownika
bogdanbc
Administrator
Posty: 2428
Rejestracja: pn 04 wrz, 2006 08:03

Nieprzeczytany post autor: bogdanbc »

Właśnie się przymierzam do jego zakupu. (NC700X)
Jak mi przypasi po jeździe próbnej - takiej minimalnej na 500 km - to zamawiam na 100%

Na sucho siedziałem - osłuchałem silnik - jest OK. Dla starszego pana - jak znalazł.
Będzie tylko trzeba prezesa kluby wymienić ;-)
Ostatnio zmieniony wt 17 kwie, 2012 19:09 przez bogdanbc, łącznie zmieniany 1 raz.
Bogdan "bc" z Sopot,
od 21.04.2007 "drużynowy" (w zastępstwie Wiesia)
Awatar użytkownika
sebastianj
Posty: 95
Rejestracja: wt 05 maja, 2009 11:28

Nieprzeczytany post autor: sebastianj »

Bogdan, czekam na jakas rzetelna relacje z Twojej strony.
Mi tez ten motorek BARDZO sie spodobal, ale jakos nie bylo jescze okazji zeby sie przejechac.

Pozdrawiam
/Sebastian
ODPOWIEDZ

Wróć do „Crosstourer 1200”