Crosstourer 1200 jest
ja tu teraz tez porownuje i testuje , u nas jest gs z tym samym wyposarzeniem okolo 3.000 euro drozszy od crossa (honda robi duze upusty) ,,ciekawe za co , jak patrze i slysze ten nie to powietrzem nie to ciecza chlodzony cienki silnik GSa, ktory prawdziwemu V4 agregatowi crossa do piet nie dorasta, to mi slow brakuje,ale kazdy ma inny gust i kupi to co mu sie podoba ,,,albo to co ma sasiad i kolega . gruss
https://www.youtube.com/watch?v=UPgNpOYr8gU
https://www.youtube.com/watch?v=UPgNpOYr8gU
Ostatnio zmieniony ndz 30 cze, 2013 14:54 przez dj.1, łącznie zmieniany 3 razy.
To ja też nie wytrzymałem i dziś odbyły się testy
DTC jest w mieście super, ustawienie "S"-sport fajnie przeciąga, skrzynia faktycznie zmienia biegi wtedy kiedy o tym się pomyśli
Ustawienie "D" to duży skuter i tak był postrzegany na skrzyżowaniach
Do minusów: wciąż przyciskałem klakson przy włączaniu kierunkowskazów, słychać pracę skrzyni, szczególnie na średnich i małych prędkościach... o cenie nie mówię
DTC jest w mieście super, ustawienie "S"-sport fajnie przeciąga, skrzynia faktycznie zmienia biegi wtedy kiedy o tym się pomyśli
Ustawienie "D" to duży skuter i tak był postrzegany na skrzyżowaniach
Do minusów: wciąż przyciskałem klakson przy włączaniu kierunkowskazów, słychać pracę skrzyni, szczególnie na średnich i małych prędkościach... o cenie nie mówię
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Uff troszkę się namieszało, na Roztoczu po raz pierwszy dosiadłem nowego Crosstourera skrzynia automat kilka minut jazdy, potem GS i było jasne, Honda bardziej sportowa niż turystyczna zawiecha twarda, GS płynnie wybiera dziury, ogólnie lepiej. W dniu wczorajszym dzięki uprzejmości Honda Pomirski dostałem na weekend Crosstourera skrzynia manual tak, tak z każdym kilometrem uśmiech na twarzy był coraz większy, silnik bardzo elastyczny dobrze zestrojony ze skrzynią, pomimo nadwagi prowadzi się go z dziecinną łatwością manewrowanie w korkach, zawracanie itp. jazda autostradą 180, 200,220km/h pewnie, bez wężykowania, hamulce żyleta. Spalanie przy dynamicznej i szybkiej jeździe 8,4l jazda dynamiczna do 160km miasto boczne drogi 90-120km spalanie 7,1l Zawieche dostroiłem do swoich potrzeb i było ok. I to co mnie powaliło na kolana to jazda po szutrach i polnych drogach zero stresu sama przyjemność i co najważniejsze w intercomie cisza żadnego; ssss, jezu Viadrem tego typu jazda wymaga dużo większego doświadczenia i obycia z motorkiem a znam wielu którzy unikają tego typu dróg jak diabeł święconej wody
Z Crosstourerem powininno się to zmienić.
Pozdrawiam Chudy
Z Crosstourerem powininno się to zmienić.
Pozdrawiam Chudy
o tym juz bylo tu (test na spalanie gs,tiger i cross)jedras pisze:Z tego co napisał kolega Chudy to spalanie Crosstourera dość spore. Ktoś ma jeszcze jakieś doświadczenia w tej materii?:) GS pewnie zgodnie z tradycją pewnie nie pali zbyt wiele.
Verbrauch laut franz. Test:
Durchschnitt: (srednio)
CT: 7 ltr/100 km
Expl.: 7,1 ltr/100 km
GS: 6,8 ltr/100 km
Minimum: (minimalnie)
CT: 6,6 ltr/100 km
Expl.: 6,7 ltr/100 km
GS: 6,3 ltr/100 km
Maximum: (maxymalne zuzycie )
CT: 7,2 ltr/100 km
Expl.: 7,9 ltr/100 km
GS: 7,3 ltr/100 km
Totalna bzdura 6,3. Jak za szybko nie jadę tzn ok 90km/h to mam 5,4.Jakbym się postarał to wyszło by mniej....Grzelas pisze:Minimalne zużycie GS to bzdura. Pozostałych motocykli nie znam. Zresztą co to znaczy "minimalne" przy jakiej prędkości jest mierzone?
Pozdrowienia
Darek
-------------------------
Darek
-------------------------
Pierwsze wrażenie się liczy ... Weź na weekend gsa.Chudy pisze:Uff troszkę się namieszało, na Roztoczu po raz pierwszy dosiadłem nowego Crosstourera skrzynia automat kilka minut jazdy, potem GS i było jasne
Za niedługo mam przegląd swojego więc pojadę do Berlina .Za 11 euro na czas serwisu mi wypożyczą więc coś napiszę....
Pozdrowienia
Darek
-------------------------
Darek
-------------------------
Witajcie. Odbyłem jazdę testową nowym Gesem.
Powiem że jest to motocykl zupełnie nowej konstrukcji ,nic wspólnego z poprzednim modelem .
Wrażenia z jazdy były wspaniałe, dobre zawieszenie i te niesamowite przyśpieszenia, skrzynia biegów dobrze zestrojona z silnikiem , regulowana szyba, Esa z różnymi trybami jazdy i wiele innych dodatków.
Tylko ta cena zaporowa.
Pozdrawiam Tomi
Powiem że jest to motocykl zupełnie nowej konstrukcji ,nic wspólnego z poprzednim modelem .
Wrażenia z jazdy były wspaniałe, dobre zawieszenie i te niesamowite przyśpieszenia, skrzynia biegów dobrze zestrojona z silnikiem , regulowana szyba, Esa z różnymi trybami jazdy i wiele innych dodatków.
Tylko ta cena zaporowa.
Pozdrawiam Tomi
No i chyba kolejny w klasie będzie, jakby trochę ładniejszy i trochę wzorowany na GS-ie, Suzuki DL 1000 https://www.suzuki-gb.co.uk/motorcycles ... 0-concept/
I jedyny w tej klasie z łańcuchemwrona pisze:No i chyba kolejny w klasie będzie, jakby trochę ładniejszy i trochę wzorowany na GS-ie, Suzuki DL 1000 https://www.suzuki-gb.co.uk/motorcycles ... 0-concept/
Pozdrawiam,
Marcin
"Dopóki nie skorzystałem z internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Marcin
"Dopóki nie skorzystałem z internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem