Crosstourer 1200 jest
kolejne dodatki:
uchwyt do navigacji crosstourer 1200 (navihalter.de)
szyba (Givi Airflow)..mozliwa regulacja wysokosci.
Tankplecak (SW Motech quick lock evo, model GS)
uchwyt do navigacji crosstourer 1200 (navihalter.de)
szyba (Givi Airflow)..mozliwa regulacja wysokosci.
Tankplecak (SW Motech quick lock evo, model GS)
Ostatnio zmieniony śr 17 lip, 2013 16:48 przez dj.1, łącznie zmieniany 2 razy.
A jak tam spalanie ? 3 Snikersy na / 100 km ?
Przesiadamy się na oszczędniejsze pojazdy ...
Nawet na ostatnim zlocie letnim był jeden uczestnik na "nieco węższych oponach" oraz organizator też hołubił ten pojazd - traktując jako pojazd techniczny i dozoru.
Przesiadamy się na oszczędniejsze pojazdy ...
Nawet na ostatnim zlocie letnim był jeden uczestnik na "nieco węższych oponach" oraz organizator też hołubił ten pojazd - traktując jako pojazd techniczny i dozoru.
Ostatnio zmieniony sob 20 lip, 2013 07:22 przez bogdanbc, łącznie zmieniany 1 raz.
Bogdan "bc" z Sopot,
od 21.04.2007 "drużynowy" (w zastępstwie Wiesia)
od 21.04.2007 "drużynowy" (w zastępstwie Wiesia)
Dzisiaj wstąpiłem do salonu Honda Karlik w Baranowie pod Poznaniem i przejechałem się kawałek CT. Zaskoczyło mnie to jak DCT zmienia biegi - myślałem że chodzi płynniej, w trybie D(rive) trzyma strasznie niskie obroty i przy prędkościach parkingowych szarpanie silnika jest denerwujące. A tak poza tym to bardzo fajny sprzęt, człowiek przyzwyczaja się do niego w 3 sekundy i prowadzi się naprawdę ładnie. Najśmieszniej jest jak człowiek sobie uświadamia, że nie ma klamki sprzęgła - ja odruchowo chciałem za nią chwycić przy cofaniu przed salonem, a tu zonk Wiem na pewno, że przy moim stylu jazdy nie korzystał bym prawie nigdy z trybu S(port), ale zabawa guzikami w trybie manual jest fajna. Szyba od razu do wymiany - jak na mnie w ogóle nie daje rady, a jechałem max 120. Co do pozycji kierowcy i pierwszego wrażenia na widoki zza kokpitu to trochę jak w DL-1000, ale więcej nie powiem bo skupiałem się na jeździe.
Cóż tym co już mają gratuluję zakupu, ale sam pozostanę chyba przy Viaderku, choć kusi mnie żeby wynająć CT na weekend i wtedy dobrze go sprawdzić w dłuższej trasie. Tylko czy warto ryzykować 750 PLN-ów, żeby się przekonać do niego bądź nie?
Pozdrawiam
Cóż tym co już mają gratuluję zakupu, ale sam pozostanę chyba przy Viaderku, choć kusi mnie żeby wynająć CT na weekend i wtedy dobrze go sprawdzić w dłuższej trasie. Tylko czy warto ryzykować 750 PLN-ów, żeby się przekonać do niego bądź nie?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn 22 lip, 2013 14:56 przez zalmen3, łącznie zmieniany 4 razy.
Internetowy sklep komputerowy - http://mirwit.com.pl
skrzynia pracuje tak glosno jak w wersji bez dct bo to ta sama skrzynja tylko sterowana elektronicznie i ma 2 sprzegla co daje plus ze miedzy biegami jest mniejsza dziura.zalmen3 pisze:zaskoczyło mnie to jak DCT zmienia biegi - myślałem że chodzi płynniej
nieprawda bo : skrzynia zmienia biegi w zaleznosci od szybkosci dodawania gazu, to znaczy jak dodasz w trybie d gwaltownie gazu to motor przyspiesza prawie jak w wersi s nawet do 100 trzyma 3 bieg. Dlatego uzywam tylko D . ja dodajesz gazu powoli, to juz przy 60 masz 6 bieg. W wersji d tez jak mocno przyspieszasz to nawet sa biegi redukowane ! (jedz na autostradzie tak 120 i dodaj gwaltownie gazu wtedy zobaczysz ze motor dostanie 2 razy kopa jak dopalacz turbo - w ulamku sekundy redukuje biegi i potem znowu do gory )zalmen3 pisze:w trybie D(rive) trzyma strasznie niskie obroty
racja ,,,chcesz miec cicho jak w Goldwingu to zaloz Givi Airflow (widac tu na zdieciu troche wyzej)zalmen3 pisze:Szyba od razu do wymiany
trzeba minimum pojechac 300km zeby troche poznac dct - w kazdej sytuacji biegi sa zmieniane inaczej mozna by to nazwac inteligetna automatyczna skrzynia biegow, a nie automat ze skutera
racja,, na forum crosstourer pl jest juz 5 crosstourerow ktorych tu nie ma.bodziu pisze:Motor zacny myślę że na naszym forum zacznie się wysyp CT
alez ja zakladam tylko lekkie dodatki z materialu i aluminiummarekm pisze:dj1, zwolnij ! Do 300 kg jest już blisko.
alu oslaona pod tablice - zeby nie chlapalo na Topcase (Touratech)
torebka pod bagaznik crosstourer 1200 (Touratech)
Ostatnio zmieniony pn 22 lip, 2013 17:51 przez dj.1, łącznie zmieniany 12 razy.
- Grzechutek
- Klubowicz VCP
- Posty: 430
- Rejestracja: ndz 28 lis, 2010 05:26
Fajny, fajnyMarekP pisze:Pojawił się też fajny filmik z KTM-em 1200...
Dzisiaj, dzięki uprzejmości kolegów z Honda Pomirski zabrałem do testów Crosstourer'a w wersji "classic", tzn. manual.
Na razie przejechałem kilkanaście kilometrów (moto stoi sobie u mnie w garażu), ale jutro mam zamiar testować dalej.
Już teraz mogę powiedzieć, że silnik jest pierwsza klasa. Elastyczny, mocny, zero wibracji, ciągnie z dołu na każdym biegu i przy każdej prędkości. Skrzynia też super. Hamulce brzytwa. Prowadzenie - idealnie stabilny, na każdej nawierzchni (utwardzonej). Dźwięk z fabrycznego wydechu całkiem OK. Moto ma wysoką szybę Hondy - zero turbulencji, dobra ochrona przed wiatrem.
Innymi słowy rewelacja, ale...
...pozycja mało wygodna, a konkretnie podkurczenie nóg zdecydowanie za duże, no i te badziewne zegary. Kanapę można podnieść, ale do zegarów się chyba nigdy nie przyzwyczaję
Dzień 2
Dzisiaj (piątek) zrobiłem jeszcze 50 km. Przyspieszenie od 150 km/h do 200 km/h na 6-tym biegu robi ogromne wrażenie. Dla osoby latającej po "twardym" wymarzone moto.
Chętnie pobawiłbym się nim np. w Alpach
Na razie przejechałem kilkanaście kilometrów (moto stoi sobie u mnie w garażu), ale jutro mam zamiar testować dalej.
Już teraz mogę powiedzieć, że silnik jest pierwsza klasa. Elastyczny, mocny, zero wibracji, ciągnie z dołu na każdym biegu i przy każdej prędkości. Skrzynia też super. Hamulce brzytwa. Prowadzenie - idealnie stabilny, na każdej nawierzchni (utwardzonej). Dźwięk z fabrycznego wydechu całkiem OK. Moto ma wysoką szybę Hondy - zero turbulencji, dobra ochrona przed wiatrem.
Innymi słowy rewelacja, ale...
...pozycja mało wygodna, a konkretnie podkurczenie nóg zdecydowanie za duże, no i te badziewne zegary. Kanapę można podnieść, ale do zegarów się chyba nigdy nie przyzwyczaję
Dzień 2
Dzisiaj (piątek) zrobiłem jeszcze 50 km. Przyspieszenie od 150 km/h do 200 km/h na 6-tym biegu robi ogromne wrażenie. Dla osoby latającej po "twardym" wymarzone moto.
Chętnie pobawiłbym się nim np. w Alpach
Ostatnio zmieniony pt 30 sie, 2013 19:19 przez marekm, łącznie zmieniany 2 razy.
- Grzechutek
- Klubowicz VCP
- Posty: 430
- Rejestracja: ndz 28 lis, 2010 05:26
Pierwsze podsumowanie po 10.000km ;
Silnik : genialny Agregat V4, najlepszy w tym segmecie mysle, jadac spokojnie mamy jak v2 a gdy ma byc ostro to silnik zmienia sie na wysokoobrotowy scigacz, gabaryty silnika sa tak male ze kazdy niewtajamniczony na parkingu daje mu najwyzej 800ccm.
10 punktow z 10 !
Skrzynia - DCT ; na turystyka genialne rozwiazanie , mozna sobie spokojnie podziwiac nature zapominajac o sprzegle i biegach, zadna konkurencja jeszcze tego nie ma.
10 punktow z 10!
Zawieszenie - stabilnosc; i tu wielka niespodzianka :ultrastabilne zawieszenie i mimo tego jeszcze wygodne, tu inzynierowie hondy dokonali cudu : z 3 kuframi , tankbakiem i pelnym zaladowaniem na pelnym gazie (230kmh) motor leci jak po szynach (opony pirelli scorpion) jako ze 70% latam po autobanch jest to dla mnie bardzo wazne. przyspieszenie od 100 do 200kmh z dct jest odrzutowe, najmocniejsze samochody maja problemy wytrzymac te tempo.
11 punktow z 10!
w porownaniu do Varadero to tylko mi sie nie podoba ze ma mniejszy bak i mniej wygodne siedzenie (ale juz zamowilem komfortowe obnizone siedzenie Touratech)
waga motocykla jest mniej odczuwalna i manewrowanie na parkingu duzo latwiejsze jak xl1000v, ochrona przed wiatrem taka sama dzieki givi airflow. w sumie kto mial varadero to z crossa bedzie bardzo bardzo zadowolony.
Motocykl jest wiecej warty niz kosztuje , a to najwazniejsze.
ps, przed zakupem crosstourera poradz sie lekarza , bo jazda tym motocyklem moze stac sie uzaleznieniem
Silnik : genialny Agregat V4, najlepszy w tym segmecie mysle, jadac spokojnie mamy jak v2 a gdy ma byc ostro to silnik zmienia sie na wysokoobrotowy scigacz, gabaryty silnika sa tak male ze kazdy niewtajamniczony na parkingu daje mu najwyzej 800ccm.
10 punktow z 10 !
Skrzynia - DCT ; na turystyka genialne rozwiazanie , mozna sobie spokojnie podziwiac nature zapominajac o sprzegle i biegach, zadna konkurencja jeszcze tego nie ma.
10 punktow z 10!
Zawieszenie - stabilnosc; i tu wielka niespodzianka :ultrastabilne zawieszenie i mimo tego jeszcze wygodne, tu inzynierowie hondy dokonali cudu : z 3 kuframi , tankbakiem i pelnym zaladowaniem na pelnym gazie (230kmh) motor leci jak po szynach (opony pirelli scorpion) jako ze 70% latam po autobanch jest to dla mnie bardzo wazne. przyspieszenie od 100 do 200kmh z dct jest odrzutowe, najmocniejsze samochody maja problemy wytrzymac te tempo.
11 punktow z 10!
w porownaniu do Varadero to tylko mi sie nie podoba ze ma mniejszy bak i mniej wygodne siedzenie (ale juz zamowilem komfortowe obnizone siedzenie Touratech)
waga motocykla jest mniej odczuwalna i manewrowanie na parkingu duzo latwiejsze jak xl1000v, ochrona przed wiatrem taka sama dzieki givi airflow. w sumie kto mial varadero to z crossa bedzie bardzo bardzo zadowolony.
Motocykl jest wiecej warty niz kosztuje , a to najwazniejsze.
ps, przed zakupem crosstourera poradz sie lekarza , bo jazda tym motocyklem moze stac sie uzaleznieniem