wersja koncowa mojego crossa
Jak dla mnie to ogólnie może być - fajnie, motocykl nabrał wyglądu "dromadera" ale :
- na siodełko wolałbym drewniane koraliki
- zamiast stolika - parawanik osłaniający przed wiatrem do maszynki do gotowaniai - chyba że obie te funkcje można połączyć w jednym
- i faktycznie zgadzam się - że kufer (choć użyteczny na kaski - których zresztą na wyjeździe się tam nie wkłada bo nie ma miejsca) trochę do całości nie pasuje ... Mój przyjaciel rozwiązał sprawę inaczej - ma dwa kufry - jeden na wyjazdy - a drugi do miasta
Więc nie przejmuj się DJ złośliwie zazdrosnymi gadkami reszty i pokombinuj jeszcze trochę ...
- na siodełko wolałbym drewniane koraliki
- zamiast stolika - parawanik osłaniający przed wiatrem do maszynki do gotowaniai - chyba że obie te funkcje można połączyć w jednym
- i faktycznie zgadzam się - że kufer (choć użyteczny na kaski - których zresztą na wyjeździe się tam nie wkłada bo nie ma miejsca) trochę do całości nie pasuje ... Mój przyjaciel rozwiązał sprawę inaczej - ma dwa kufry - jeden na wyjazdy - a drugi do miasta
Więc nie przejmuj się DJ złośliwie zazdrosnymi gadkami reszty i pokombinuj jeszcze trochę ...
Ostatnio zmieniony ndz 19 sty, 2014 13:22 przez bogdanbc, łącznie zmieniany 2 razy.
Bogdan "bc" z Sopot,
od 21.04.2007 "drużynowy" (w zastępstwie Wiesia)
od 21.04.2007 "drużynowy" (w zastępstwie Wiesia)
- Jarek Plock
- Posty: 123
- Rejestracja: pt 06 wrz, 2013 09:27
bogdanbc pisze:
Więc nie przejmuj się DJ złośliwie zazdrosnymi gadkami reszty i pokombinuj jeszcze trochę ...
Oczywista oczywistość, każdy ma prawo ubierać swój sprzęcik jak mu się podoba i pochwalić się tym przed nami, po to jest to forum.
Ostatnio zmieniony ndz 19 sty, 2014 17:00 przez Jacek, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie bylo czasu pisac bo wczoraj i dzis bylo tu 10 stopni plus i slonce, wiec zrobilo sie 500 Km,,,przy okazji moglem wlasnie potestowac nowe akcesoria i poduszke tez .
1. W instrukcji obslugi nie pisalo jakie ma byc cisnienie czy jak je ustawic i to byl problem, droga testowania doszlem do wlasciwego cisnienia.
2.Cisnienie musimy sprawdzac jadac na motocyklu a nie siedzac na postoju.
4.Podstawowa regula ,, to cisnienie musi byc tak male ze kierowca musi lekko czuc ze spodnie dotykaja prawie siedzenia , za duze cisnienie powoduje plywanie na siodle a to jest nie do przyjecia.
5.A wiec napompowac duzo i co chwile upuszczac az sie osiagnie wlasnie takie odpowiednie cisnienie.
6. Poduszka daje oczywiscie duzy komfort jazdy z 2 powodow : bo sie siedzi prawie w powietrzu i kolana sa bardziej wyprostowane bo sie siedzi wyzej.
7.Ale ma to tez duze minusy ! bo jazda po miescie to wtedy juz nie jest przyjemna z powodu za wysokiego siedzenia i mniejszej przyczepnosci.
8.Gdzie sie poduszka sprawdza ? na dlugisch trasach typu : stopy tylko na tankowanie czyli autobana oraz drogi gdzie nie ma duzo stopow i korkow.
9. gdzie sie to raczej nie nadaje ? : na miasto ! i drogi gdzie czesto sie zatrzymujemy.
10. Gdzie sie to zawsze nadaje ? Dla pasazera ! sa do wyboru rozne ksztalty poduszek male i duze .
Facyt : Na extremalnie dalekie trasy dobra rzecz , ale ma swoje minusy w miescie i przy jezdzie sportowej.
(mozna kupic model premium z kauczuku albo standart z neoprenu , roznica w cenie 100%)
ps; , skoro piszecie ze pojawi sie na rozpoczeciu sezonu stado nowych gs adv. to w takim razie maxymalnie wyposazony crosstourer napewno da im rade
1. W instrukcji obslugi nie pisalo jakie ma byc cisnienie czy jak je ustawic i to byl problem, droga testowania doszlem do wlasciwego cisnienia.
2.Cisnienie musimy sprawdzac jadac na motocyklu a nie siedzac na postoju.
4.Podstawowa regula ,, to cisnienie musi byc tak male ze kierowca musi lekko czuc ze spodnie dotykaja prawie siedzenia , za duze cisnienie powoduje plywanie na siodle a to jest nie do przyjecia.
5.A wiec napompowac duzo i co chwile upuszczac az sie osiagnie wlasnie takie odpowiednie cisnienie.
6. Poduszka daje oczywiscie duzy komfort jazdy z 2 powodow : bo sie siedzi prawie w powietrzu i kolana sa bardziej wyprostowane bo sie siedzi wyzej.
7.Ale ma to tez duze minusy ! bo jazda po miescie to wtedy juz nie jest przyjemna z powodu za wysokiego siedzenia i mniejszej przyczepnosci.
8.Gdzie sie poduszka sprawdza ? na dlugisch trasach typu : stopy tylko na tankowanie czyli autobana oraz drogi gdzie nie ma duzo stopow i korkow.
9. gdzie sie to raczej nie nadaje ? : na miasto ! i drogi gdzie czesto sie zatrzymujemy.
10. Gdzie sie to zawsze nadaje ? Dla pasazera ! sa do wyboru rozne ksztalty poduszek male i duze .
Facyt : Na extremalnie dalekie trasy dobra rzecz , ale ma swoje minusy w miescie i przy jezdzie sportowej.
(mozna kupic model premium z kauczuku albo standart z neoprenu , roznica w cenie 100%)
ps; , skoro piszecie ze pojawi sie na rozpoczeciu sezonu stado nowych gs adv. to w takim razie maxymalnie wyposazony crosstourer napewno da im rade
przeliczniku EUR dodatków / cm2 powierzchni jezdnej motoru :)bodziu pisze:ps; , skoro piszecie ze pojawi sie na rozpoczeciu sezonu stado nowych gs adv. to w takim razie maxymalnie wyposazony crosstourer napewno da im rade :mrgreen
ale w czym da radę w ciężarze ilości dodatków czy funkcjonalności ?
Ostatnio zmieniony pn 20 sty, 2014 23:20 przez wojtekst, łącznie zmieniany 1 raz.
pozdrawiam, Wojtek
ja dylematów to nie miałem i nie mam ale póki co inne priorytety :-/godi pisze:Czy i u Ciebie Kocurku coś nowego pojawiło się w garażu? Czyżby koniec dylematów?
... a co do stada nowych Gs to wnioskuje po ilości znajomych motorków na "aledrogo"
Ostatnio zmieniony wt 21 sty, 2014 09:24 przez kocur_q, łącznie zmieniany 1 raz.
Slowo Pana Prezesa swiete ,,, przerobilem na podwojny system ; na alutopcase i na givi monokey :bogdanbc pisze: - i faktycznie zgadzam się - że kufer (choć użyteczny na kaski - których zresztą na wyjeździe się tam nie wkłada bo nie ma miejsca) trochę do całości nie pasuje ... Mój przyjaciel rozwiązał sprawę inaczej - ma dwa kufry - jeden na wyjazdy - a drugi do miasta
Więc nie przejmuj się DJ złośliwie zazdrosnymi gadkami reszty i pokombinuj jeszcze trochę ...
Alurack dla Quicklock : SW Motech
Quicklock Plyta Dodatkowa na Torbe : SW Motech
TraX ® EVO Alu Topcase + Oparcie : SW Motech
Quicklock Adapterplatte dla TraX ® Topcase : SW Motech
Quicklock Adapterplatte dla Givi Monokey : SW Motech