Randal wita
Randal wita
Witam wszystkich miłośników Hondy i jednośladów !!! Afryczką latam 3 rok a wiadereczko chodzi mi po głowie jako 2 moto,
na forum zarejestrowałem się z kilku powodów
1 szukam turystyka komfortowego
2 ogólnie zaczerpnąć wiedzy z pierwszej ręki
3 wymiana poglądów
ps. do admina
i po chwili znalazłem powitalnie proszę przenieść temat tam gdzie trzeba
na forum zarejestrowałem się z kilku powodów
1 szukam turystyka komfortowego
2 ogólnie zaczerpnąć wiedzy z pierwszej ręki
3 wymiana poglądów
ps. do admina
i po chwili znalazłem powitalnie proszę przenieść temat tam gdzie trzeba
Ostatnio zmieniony ndz 03 maja, 2009 08:49 przez randal76, łącznie zmieniany 1 raz.
ja tez na AT zrobilem 118.000km (moze mnie znasz z forum AT) Moje porownanie to Varadero sie prowadzi na asfalcie prawie jak AT tylko ze jest wieksza wygoda i co najwazniejsze mocniejszy silnik. Jak w terenie to nie wiem, bo ani jednym ani drugim nie jezdzilem za bardzo. Jak z AT jestes zadowolony to varadero cie nie zawiedzie napewno. turystyk to model sd2 z abs jest lepszym rozwiazaniem (pod warunkiem ze kasy starczy) Na super by bylo zeby mial kardan i 20 koni wiecej .
Gruß
http://freenet-homepage.de/hrecords/attractions.html
Gruß
http://freenet-homepage.de/hrecords/attractions.html
Ostatnio zmieniony ndz 03 maja, 2009 19:19 przez dj.1, łącznie zmieniany 2 razy.
Jeśli chodzi o jazdę czysto turystyczną tylko na asfaltach to Varadero się sprawdzi znakomicie.
W teren, piasek lepiej się nie pchać, szkoda nerwów, zdrowia i motka.
ABS w Varadero moim skromnym zdaniem jest zbędny - naprawdę bardzo ciężko jest zablokować obojętnie które koło (mówię o asfalcie - nie piasku) dlatego, że jest tam zamontowany CBS.
Poza tym komfortowe, duże, ciężkie i wygodne
dj.1 - jest takie coś co ma kardan i no może nie 20 km więcej ale odejście ma lepsze niż Viadro (testowałem) - R1200GS
W teren, piasek lepiej się nie pchać, szkoda nerwów, zdrowia i motka.
ABS w Varadero moim skromnym zdaniem jest zbędny - naprawdę bardzo ciężko jest zablokować obojętnie które koło (mówię o asfalcie - nie piasku) dlatego, że jest tam zamontowany CBS.
Poza tym komfortowe, duże, ciężkie i wygodne
dj.1 - jest takie coś co ma kardan i no może nie 20 km więcej ale odejście ma lepsze niż Viadro (testowałem) - R1200GS
Wierz mi, że oba koła w wiaderku da się zablokować i na dobrym asfalcie, bez szczególnego wysiłku. I to jeszcze jak
A co do bezdroży - fakt, często jest to pełzanie przez teren z podpieraniem nogami, na granicy wywrotki. Natomiast drogi gruntowe - czemu nie, zwłaszcza jeśli piasku, kamieni i błota w granicach rozsądku
Jest to na pewno motocykl o nadzwyczajnej dzielności i trwałości, który sprawdzi się jako towarzysz podróży w różnych warunkach, a niejednego jego możliwości wprawią w przyjemne osłupienie
A co do bezdroży - fakt, często jest to pełzanie przez teren z podpieraniem nogami, na granicy wywrotki. Natomiast drogi gruntowe - czemu nie, zwłaszcza jeśli piasku, kamieni i błota w granicach rozsądku
Jest to na pewno motocykl o nadzwyczajnej dzielności i trwałości, który sprawdzi się jako towarzysz podróży w różnych warunkach, a niejednego jego możliwości wprawią w przyjemne osłupienie
MP
pewnie trzeba odpowietrzyć układ lub wymienić klocki / o ile jeszcze coś z nich masz / ...a wtedy gwarantuje spokojnie zablokujesz koło.slawekbb pisze:naprawdę bardzo ciężko jest zablokować obojętnie które koło
Tylne spoko..bez problemu jak pisze MarekP....natomiast przedniego nie próbowałem z wiadomych względów
gdyby jeszcze nie trzeba było tankować co 320-350 km....można byłoby jeździć non stop.MarekP pisze:Jest to na pewno motocykl o nadzwyczajnej dzielności i trwałości, który sprawdzi się jako towarzysz podróży
Ma tam on swoje moze i minusy...że może za mało off-road'owego pazurka mu brakuje... że może ciężki / jesli ktoś bardzo zboczy z asfaltu i musi podnieść....bo sie np stopka zapadnie podczas gdy my np pod krzaczkiem....../
Nawet taki malkontent jak ja przyznać musi , że ciężko jest kupić motocykl tak wygodny , wszechstronny i trwały, którego silnik potrafi nakręcić tyle km bez zaglądania do niego.
Oczywiście za określone pieniadze
A to , że nie ma wału ....może i szkoda ...a może i nie szkoda...
Dziś niestety księgowi projektują motocykle....i jak maja dołożyć drobiazg za miskę ryżu to medytują i medytują.....
XL1000 V SD01 -- XRV-750 Africa Twin --
CBR 1100 XX Super Blackbird
CBR 1100 XX Super Blackbird