Crosstourer 1200 jest

Ano młodszy ale przerośnięty brat Varadero
Awatar użytkownika
kocur_q
Klubowicz VCP
Posty: 833
Rejestracja: pn 02 lip, 2007 14:36

Nieprzeczytany post autor: kocur_q »

MarekP pisze:ani razu nie użyłem słów "trudny teren" czy "enduro" bo one do tego typu motocykli nie pasują
stąd płynie wniosek...jeden motocykl do turystyki, a drugi do zabawy /sportu/
chociaż mnie coraz bardziej kusi F800GS i turystyczna jazda poza szlakami / asfalt to tylko dojazdufki, szczególnie w kontekście tego co się na naszych drogach dzieje - zero przyjemności - raczej walka o przetrwanie /
marekm

Nieprzeczytany post autor: marekm »

MarekP, popadasz z skrajności w skrajność. Nikt o enduro, pałowaniu 120km/h w lesie i skokach nie pisał.

Kilogramy, których nie czujesz na twardym ujawniają się natychmiast po zjechaniu z asfaltu. Nie potrzeba toru cross'owego, wystarczy piaszczysty dojazd do kempingu. ;-)
Awatar użytkownika
Eagle
Klubowicz VCP
Posty: 430
Rejestracja: pn 09 sie, 2010 13:22

Nieprzeczytany post autor: Eagle »

"lubię ten wiatr, co owiewa ryja"
Awatar użytkownika
dj.1
Posty: 696
Rejestracja: pn 21 sty, 2008 11:47

Nieprzeczytany post autor: dj.1 »

Cena na ITALIE 14200 Euro (bez automatiku)
przeglady co 12.000km
gwarancja: 3 lata
(zdiecia z motocykla.pl do powiekszenia - klik)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

leci jakas linka do kardana ,,co to moze byc ?
widac ze przednie zawieszenie jest w pelni regulowane.

kierunki na diody
Ostatnio zmieniony czw 10 lis, 2011 16:21 przez dj.1, łącznie zmieniany 5 razy.
Awatar użytkownika
kocur_q
Klubowicz VCP
Posty: 833
Rejestracja: pn 02 lip, 2007 14:36

Nieprzeczytany post autor: kocur_q »

dj.1 pisze:Cena na ITALIE 14200 Euro (bez automatiku)
przeglady co 12.000km
no to MarekP miał nosa ;-) 68900 z automatem jak nic :-/

osobiście dziękuję i idę zadbać o Viaderko coby jeszcze parę lat pojeździło
Awatar użytkownika
Adaśko
Posty: 369
Rejestracja: wt 09 paź, 2007 18:09

Nieprzeczytany post autor: Adaśko »

kocur_q pisze:chociaż mnie coraz bardziej kusi F800GS i turystyczna jazda poza szlakami
i to chyba jest najfajniejsze...Ciekawych miejsc raczej nie znajdziemy przy A-4
XL1000 V SD01 -- XRV-750 Africa Twin --
CBR 1100 XX Super Blackbird
Jarek66
Posty: 112
Rejestracja: ndz 05 kwie, 2009 16:46

Nieprzeczytany post autor: Jarek66 »

I tu się z kolegą Adaśkiem zgadzam! Ale od czasu jak doprowadziłem stan swoich finansów do "greckich" standardów i zamieniłem Vardero na GS1200... zdecydowanie pewniej czuję się na szuterkach (mimo mizernych umiejętności) :)
Awatar użytkownika
kocur_q
Klubowicz VCP
Posty: 833
Rejestracja: pn 02 lip, 2007 14:36

Nieprzeczytany post autor: kocur_q »

Adaśko pisze:Ciekawych miejsc raczej nie znajdziemy przy A-4
fakt...miesiąc temu otwarto odcinek A1 z Torunia do Grudziądza, więc można już śmigac z Torunia do Trójmiasta autostradą...jechałem raz...zapiąłem tempomat na 150 km...nadusiłem raz po drodze na hamulec...godzina i byłem na obwodnicy Gdańska...szybko, ok / nie to co na krajowej jedynce...brrr / poza tym ... nuda :-(

motocyklem nad morze...zdecydowanie na przełaj ;-) przez Kaszuby :mrgreen:
Awatar użytkownika
Eagle
Klubowicz VCP
Posty: 430
Rejestracja: pn 09 sie, 2010 13:22

Nieprzeczytany post autor: Eagle »

dj.1 pisze:Cena na ITALIE 14200 Euro (bez automatiku)
przeglady co 12.000km
gwarancja: 3 lata

To jak już kolega wrzucił zajebiste zdjęcia nowej maszyny, to ja się z honorem wycofuję :evil:
I tak bym lepszych nie zrobił..... :cry:
"lubię ten wiatr, co owiewa ryja"
Awatar użytkownika
Eagle
Klubowicz VCP
Posty: 430
Rejestracja: pn 09 sie, 2010 13:22

Nieprzeczytany post autor: Eagle »

Byłem, widziałem, prawie polizałem :mrgreen:
Nie znam się na tym tak jak znakomita większość forumowiczów, ale jak dla mnie ten motor nie wygląda krowiasto, ani nie sprawia wrażenia ciężkiego woła. Mnie się bardzo spodobał. Zdjęcia wyszły jak wyszły (motor stal odgrodzony od publiki) prawie na wszystkie inne można było siadać i macać, a tego nie.... ale i tak był fajny.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony czw 24 lis, 2011 15:56 przez Eagle, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Eagle
Klubowicz VCP
Posty: 430
Rejestracja: pn 09 sie, 2010 13:22

Nieprzeczytany post autor: Eagle »

****************************

Więcej zdjęć dodać nie mogę..... limit.....
"lubię ten wiatr, co owiewa ryja"
Awatar użytkownika
dj.1
Posty: 696
Rejestracja: pn 21 sty, 2008 11:47

Nieprzeczytany post autor: dj.1 »

Z tego i jeszcze paru innych powodow w roku 2012 spadnie sprzedarz gs o powiedzmy 30% :mrgreen: .

1.dlaczego posiadacze GSa beda sie przesiadac na Crossa ?
bo,kazdy kto kupowal GS mial pewnosc ze ma najnowsza technike, ale od maraca 2012 okaze sie ze BMW 1200GS to przezytek. i co najwazniejsze Cross bedzie tanszy (ceny na de sa prawie o 1000 Euro nizsze jak na italie)
,,juz 5 osob z forum de zadeklarowalo ze kupuje ten sprzet natychmiast nawet ze go na zywo nie widzieli,
90% chce zrobic jazde probna
,,99% ludzi co widzieli zdiecia i poznali parametry crossa uznalo ze jest niezly.
wiec nic nie stoi na przeszkodzie ze to bedzie GS Killer , (swiety czas) ;-)
Ostatnio zmieniony czw 24 lis, 2011 16:54 przez dj.1, łącznie zmieniany 3 razy.
Seba707

Nieprzeczytany post autor: Seba707 »

Eagle pisze:****************************

Więcej zdjęć dodać nie mogę..... limit.....
No to ja kilka zapodam od siebie zeszlorocznych ;-) :-P

Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek



/add:.bc. nie widac bo na tym forumie trzeba być zalogowanym ...


Poprawione teraz powinny byc widoczne , zrzucilem wszystkie na picasse wiec jak ktos chce tu sa wszystkie --- https://picasaweb.google.com/1025468343 ... 0669093026
Ostatnio zmieniony czw 24 lis, 2011 23:03 przez Seba707, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
DarekN
Posty: 1976
Rejestracja: wt 02 sty, 2007 20:23

Nieprzeczytany post autor: DarekN »

dj.1 pisze:Z tego i jeszcze paru innych powodow w roku 2012 spadnie sprzedarz gs o powiedzmy 30% :mrgreen: .

1.dlaczego posiadacze GSa beda sie przesiadac na Crossa ?
bo,kazdy kto kupowal GS mial pewnosc ze ma najnowsza technike, ale od maraca 2012 okaze sie ze BMW 1200GS to przezytek. i co najwazniejsze Cross bedzie tanszy (ceny na de sa prawie o 1000 Euro nizsze jak na italie)
,,juz 5 osob z forum de zadeklarowalo ze kupuje ten sprzet natychmiast nawet ze go na zywo nie widzieli,
90% chce zrobic jazde probna
,,99% ludzi co widzieli zdiecia i poznali parametry crossa uznalo ze jest niezly.
wiec nic nie stoi na przeszkodzie ze to bedzie GS Killer , (swiety czas) ;-)
Co ciebie boli ten gs.jesteś monotematyczny.Temat jest o hondzie.
Pozdrowienia

Darek
-------------------------
marekm

Nieprzeczytany post autor: marekm »

DarekN pisze:...Temat jest o hondzie.
A pro pos. Te chromowane gmole, to jak rozumiem, ukłon w stronę tych co się będą a Shadow'ek przesiadać. :mrgreen:
Awatar użytkownika
bogdanbc
Administrator
Posty: 2428
Rejestracja: pn 04 wrz, 2006 08:03

Nieprzeczytany post autor: bogdanbc »

E, nie tylko . Turyści lubią na nich wyprane gacie suszyć w trakcie jazdy, bidoniki z wodą przykręcać a i na tobołki się przydadzą ;-)
Bogdan "bc" z Sopot,
od 21.04.2007 "drużynowy" (w zastępstwie Wiesia)
Awatar użytkownika
lotnik78
Klubowicz VCP
Posty: 690
Rejestracja: śr 14 sty, 2009 22:54

Nieprzeczytany post autor: lotnik78 »

Generalnie tam gdzie jeżdzę ta Honda jest OK i podoba mi się. Skoro wiadrem jeżdze w wiekszosci po asfalcie różnej, raczej bardzo kiepskiej jakości (wybieram lokalne drogi) + troche szutrów i kamieni (np w Albanii) to i ten da radę i pewnie będzie wiąkszy komfort, moz no i wał
roadrunner

Nieprzeczytany post autor: roadrunner »

Eagle pisze:Byłem, widziałem, prawie polizałem :mrgreen:
Nie znam się na tym tak jak znakomita większość forumowiczów, ale jak dla mnie ten motor nie wygląda krowiasto, ani nie sprawia wrażenia ciężkiego woła. Mnie się bardzo spodobał. Zdjęcia wyszły jak wyszły (motor stal odgrodzony od publiki) prawie na wszystkie inne można było siadać i macać, a tego nie.... ale i tak był fajny.

A ja właśnie jestem ciekawy odczuć kogoś kto chociaż siedział na tym sprzęcie, bo z danych technicznych wynika że waży tyle samo co nasze Viaderka...
Yamaha ST1200 też waży tyle samo i myślełem że kiszka do momentu aż siadłem i się przejechałem. Mianowicie ST się "czuje" i prowadzi jakby ważyła tak na oko z 50 pare kg mniej! Dla mnie REWELACJA i zachodzę w głowe czym to jest spowodowane...?
Może niżej położony środek ciężkości? W każdym razie mam nadzieję że z tym sprzętem będzie podobnie, bo Viaderko mimo że jest znakomitym motocyklem, to cholernie ciężkim w "codziennym obyciu".
Awatar użytkownika
dj.1
Posty: 696
Rejestracja: pn 21 sty, 2008 11:47

Nieprzeczytany post autor: dj.1 »

Ta sama waga co Varadero 1000 ale dodatkowo wiecej :

200ccm wiecej pojemnosci
2 cylindry wiecej
35 koni wiecej
Kardan
Kontrola trakcji seryjnie
chamulec reczny

...jak oni to wykombinowali....zeby tylko tak sie nie psul jak te lekkie motory znanych nam producentow. :shock:
Ostatnio zmieniony sob 26 lis, 2011 02:10 przez dj.1, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Grzechutek
Klubowicz VCP
Posty: 430
Rejestracja: ndz 28 lis, 2010 05:26

Nieprzeczytany post autor: Grzechutek »

O gustach się nie dyskutuje :!:

Szkoda, że Euro przekroczyło 4,50 PLN
Cena za Crosstourera sięgnie "sufitu" :roll:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Crosstourer 1200”