Crosstourer 1200 jest

Ano młodszy ale przerośnięty brat Varadero
Awatar użytkownika
dj.1
Posty: 696
Rejestracja: pn 21 sty, 2008 11:47

Nieprzeczytany post autor: dj.1 »

kolejne dodatki:

Obrazek
uchwyt do navigacji crosstourer 1200 (navihalter.de)

Obrazek
szyba (Givi Airflow)..mozliwa regulacja wysokosci.

Obrazek
Tankplecak (SW Motech quick lock evo, model GS)
Ostatnio zmieniony śr 17 lip, 2013 16:48 przez dj.1, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
stoldar
Klubowicz VCP
Posty: 1478
Rejestracja: pt 25 maja, 2007 20:38

Nieprzeczytany post autor: stoldar »

Rudolf ta szyba Givi jest nakładką na oryginalną szybę Hondy ? I jeździ się z dwoma ? Bo tak to wygląda ...
Awatar użytkownika
dj.1
Posty: 696
Rejestracja: pn 21 sty, 2008 11:47

Nieprzeczytany post autor: dj.1 »

tu lepiej widac :
Obrazek
szyba jest genialna , kazdy kto ja kupil jest w 7 niebie , hondowska wysoka tez nie ma szans. nie ma wibracji powietrza ustawiasz do wzrostu, juz 40% forum de sie na ta szybe przesiadlo .
Awatar użytkownika
MarekP
Posty: 1524
Rejestracja: śr 12 mar, 2008 10:04

Nieprzeczytany post autor: MarekP »

A ja sobie chwilowo kupiłem KTM-a...
:lol:
MP
marekm

Nieprzeczytany post autor: marekm »

MarekP pisze:A ja sobie chwilowo kupiłem KTM-a...
:lol:
Słuszny wybór. W kwestii masy własnej, nikt Ci nie podskoczy. :-D
Awatar użytkownika
szuler
Posty: 1796
Rejestracja: śr 22 sie, 2007 20:58

Nieprzeczytany post autor: szuler »

MarekP pisze:A ja sobie chwilowo kupiłem KTM-a...
:lol:
No to teraz krzaczory są Twoje :lol:
Pozdrawiam,
Marcin

"Dopóki nie skorzystałem z internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Awatar użytkownika
bogdanbc
Administrator
Posty: 2436
Rejestracja: pn 04 wrz, 2006 08:03

Nieprzeczytany post autor: bogdanbc »

A jak tam spalanie ? 3 Snikersy na / 100 km ? :-)
Przesiadamy się na oszczędniejsze pojazdy ...
Nawet na ostatnim zlocie letnim był jeden uczestnik na "nieco węższych oponach" oraz organizator też hołubił ten pojazd - traktując jako pojazd techniczny i dozoru.
Ostatnio zmieniony sob 20 lip, 2013 07:22 przez bogdanbc, łącznie zmieniany 1 raz.
Bogdan "bc" z Sopot,
od 21.04.2007 "drużynowy" (w zastępstwie Wiesia)
marekm

Nieprzeczytany post autor: marekm »

dj.1 pisze:kolejne dodatki:...
dj1, zwolnij ! Do 300 kg jest już blisko. :mrgreen:
Awatar użytkownika
zalmen3
Posty: 285
Rejestracja: pt 05 paź, 2007 10:25

Nieprzeczytany post autor: zalmen3 »

Dzisiaj wstąpiłem do salonu Honda Karlik w Baranowie pod Poznaniem i przejechałem się kawałek CT. Zaskoczyło mnie to jak DCT zmienia biegi - myślałem że chodzi płynniej, w trybie D(rive) trzyma strasznie niskie obroty i przy prędkościach parkingowych szarpanie silnika jest denerwujące. A tak poza tym to bardzo fajny sprzęt, człowiek przyzwyczaja się do niego w 3 sekundy i prowadzi się naprawdę ładnie. Najśmieszniej jest jak człowiek sobie uświadamia, że nie ma klamki sprzęgła - ja odruchowo chciałem za nią chwycić przy cofaniu przed salonem, a tu zonk ;-) Wiem na pewno, że przy moim stylu jazdy nie korzystał bym prawie nigdy z trybu S(port), ale zabawa guzikami w trybie manual jest fajna. Szyba od razu do wymiany - jak na mnie w ogóle nie daje rady, a jechałem max 120. Co do pozycji kierowcy i pierwszego wrażenia na widoki zza kokpitu to trochę jak w DL-1000, ale więcej nie powiem bo skupiałem się na jeździe.
Cóż tym co już mają gratuluję zakupu, ale sam pozostanę chyba przy Viaderku, choć kusi mnie żeby wynająć CT na weekend i wtedy dobrze go sprawdzić w dłuższej trasie. Tylko czy warto ryzykować 750 PLN-ów, żeby się przekonać do niego bądź nie?

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn 22 lip, 2013 14:56 przez zalmen3, łącznie zmieniany 4 razy.
Internetowy sklep komputerowy - http://mirwit.com.pl
Awatar użytkownika
dj.1
Posty: 696
Rejestracja: pn 21 sty, 2008 11:47

Nieprzeczytany post autor: dj.1 »

zalmen3 pisze:zaskoczyło mnie to jak DCT zmienia biegi - myślałem że chodzi płynniej
skrzynia pracuje tak glosno jak w wersji bez dct bo to ta sama skrzynja tylko sterowana elektronicznie i ma 2 sprzegla co daje plus ze miedzy biegami jest mniejsza dziura.
zalmen3 pisze:w trybie D(rive) trzyma strasznie niskie obroty
nieprawda bo : skrzynia zmienia biegi w zaleznosci od szybkosci dodawania gazu, to znaczy jak dodasz w trybie d gwaltownie gazu to motor przyspiesza prawie jak w wersi s nawet do 100 trzyma 3 bieg. Dlatego uzywam tylko D . ja dodajesz gazu powoli, to juz przy 60 masz 6 bieg. W wersji d tez jak mocno przyspieszasz to nawet sa biegi redukowane ! (jedz na autostradzie tak 120 i dodaj gwaltownie gazu wtedy zobaczysz ze motor dostanie 2 razy kopa jak dopalacz turbo - w ulamku sekundy redukuje biegi i potem znowu do gory )
zalmen3 pisze:Szyba od razu do wymiany
racja ,,,chcesz miec cicho jak w Goldwingu to zaloz Givi Airflow (widac tu na zdieciu troche wyzej)

;-) trzeba minimum pojechac 300km zeby troche poznac dct - w kazdej sytuacji biegi sa zmieniane inaczej mozna by to nazwac inteligetna automatyczna skrzynia biegow, a nie automat ze skutera ;-)
bodziu pisze:Motor zacny myślę że na naszym forum zacznie się wysyp CT
racja,, na forum crosstourer pl jest juz 5 crosstourerow ktorych tu nie ma.
marekm pisze:dj1, zwolnij ! Do 300 kg jest już blisko. :mrgreen:
alez ja zakladam tylko lekkie dodatki z materialu i aluminium :mrgreen:

Obrazek
alu oslaona pod tablice - zeby nie chlapalo na Topcase (Touratech)

Obrazek
torebka pod bagaznik crosstourer 1200 (Touratech)
Ostatnio zmieniony pn 22 lip, 2013 17:51 przez dj.1, łącznie zmieniany 12 razy.
Awatar użytkownika
MarekP
Posty: 1524
Rejestracja: śr 12 mar, 2008 10:04

Nieprzeczytany post autor: MarekP »

Pojawił się też fajny filmik z KTM-em 1200...
MP
Awatar użytkownika
Grzechutek
Klubowicz VCP
Posty: 430
Rejestracja: ndz 28 lis, 2010 05:26

Nieprzeczytany post autor: Grzechutek »

MarekP pisze:Pojawił się też fajny filmik z KTM-em 1200...
Fajny, fajny 8-)
marekm

Nieprzeczytany post autor: marekm »

Dzisiaj, dzięki uprzejmości kolegów z Honda Pomirski zabrałem do testów Crosstourer'a w wersji "classic", tzn. manual. ;-)

Na razie przejechałem kilkanaście kilometrów (moto stoi sobie u mnie w garażu), ale jutro mam zamiar testować dalej. :lol:

Już teraz mogę powiedzieć, że silnik jest pierwsza klasa. Elastyczny, mocny, zero wibracji, ciągnie z dołu na każdym biegu i przy każdej prędkości. Skrzynia też super. Hamulce brzytwa. Prowadzenie - idealnie stabilny, na każdej nawierzchni (utwardzonej). Dźwięk z fabrycznego wydechu całkiem OK. Moto ma wysoką szybę Hondy - zero turbulencji, dobra ochrona przed wiatrem.

Innymi słowy rewelacja, ale...

...pozycja mało wygodna, a konkretnie podkurczenie nóg zdecydowanie za duże, no i te badziewne zegary. Kanapę można podnieść, ale do zegarów się chyba nigdy nie przyzwyczaję :roll:

Obrazek

Dzień 2

Dzisiaj (piątek) zrobiłem jeszcze 50 km. Przyspieszenie od 150 km/h do 200 km/h na 6-tym biegu robi ogromne wrażenie. Dla osoby latającej po "twardym" wymarzone moto.

Chętnie pobawiłbym się nim np. w Alpach :lol:
Ostatnio zmieniony pt 30 sie, 2013 19:19 przez marekm, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Grzechutek
Klubowicz VCP
Posty: 430
Rejestracja: ndz 28 lis, 2010 05:26

Nieprzeczytany post autor: Grzechutek »

Mój Drogi Marku, jak znam życie to stawiasz na KTM ;-)
Baza
Posty: 200
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 06:24

Nieprzeczytany post autor: Baza »

Zazdroszczę. Piękna maszyna. Czuć masę??
marekm

Nieprzeczytany post autor: marekm »

Grzechutek pisze:Mój Drogi Marku, jak znam życie to stawiasz na KTM ;-)
Też :mrgreen:

Obrazek

Obrazek

Baza pisze:Zazdroszczę. Piękna maszyna. Czuć masę??
Na asfalcie - nie. W garażu - tak. W piachu / błocie - zapewne też.
Devil
Posty: 24
Rejestracja: sob 25 maja, 2013 18:27

Nieprzeczytany post autor: Devil »

Marek w piątek w godzinach popoludniowych nie zjezdzales slowaka do pomirskiego ja jechalem autem i minol mnie ten motor a ze byl korek to jak dojezdzalem do pomira to juz stal
marekm

Nieprzeczytany post autor: marekm »

Devil pisze:Marek w piątek w godzinach popoludniowych nie zjezdzales slowaka do pomirskiego ja jechalem autem i minol mnie ten motor a ze byl korek to jak dojezdzalem do pomira to juz stal
Owszem, oddawałem im Crosstourer'a.
Devil
Posty: 24
Rejestracja: sob 25 maja, 2013 18:27

Nieprzeczytany post autor: Devil »

no to Cie wodziałem.Chciałem tam podjechać ale był za duży korek a sie troszke śpieszylem tego dnia
Awatar użytkownika
dj.1
Posty: 696
Rejestracja: pn 21 sty, 2008 11:47

Nieprzeczytany post autor: dj.1 »

Pierwsze podsumowanie po 10.000km ;

Silnik : genialny Agregat V4, najlepszy w tym segmecie mysle, jadac spokojnie mamy jak v2 a gdy ma byc ostro to silnik zmienia sie na wysokoobrotowy scigacz, gabaryty silnika sa tak male ze kazdy niewtajamniczony na parkingu daje mu najwyzej 800ccm.
10 punktow z 10 !

Skrzynia - DCT ; na turystyka genialne rozwiazanie , mozna sobie spokojnie podziwiac nature zapominajac o sprzegle i biegach, zadna konkurencja jeszcze tego nie ma.
10 punktow z 10!

Zawieszenie - stabilnosc; i tu wielka niespodzianka :ultrastabilne zawieszenie i mimo tego jeszcze wygodne, tu inzynierowie hondy dokonali cudu : z 3 kuframi , tankbakiem i pelnym zaladowaniem na pelnym gazie (230kmh) motor leci jak po szynach (opony pirelli scorpion) jako ze 70% latam po autobanch jest to dla mnie bardzo wazne. przyspieszenie od 100 do 200kmh z dct jest odrzutowe, najmocniejsze samochody maja problemy wytrzymac te tempo.
11 punktow z 10!

w porownaniu do Varadero to tylko mi sie nie podoba ze ma mniejszy bak i mniej wygodne siedzenie (ale juz zamowilem komfortowe obnizone siedzenie Touratech)
waga motocykla jest mniej odczuwalna i manewrowanie na parkingu duzo latwiejsze jak xl1000v, ochrona przed wiatrem taka sama dzieki givi airflow. w sumie kto mial varadero to z crossa bedzie bardzo bardzo zadowolony.

Motocykl jest wiecej warty niz kosztuje , a to najwazniejsze.
ps, przed zakupem crosstourera poradz sie lekarza , bo jazda tym motocyklem moze stac sie uzaleznieniem
ODPOWIEDZ

Wróć do „Crosstourer 1200”