Crosstourer 1200 jest
pierwszy forumowicz ,posiadacz gs i varadero, sie przejechal na crossie tu co napisal:
So, dann werde ich nun mal von meiner Probefahrt berichten :
Bin irgendwie immer noch ganz sprachlos, fasziniert und nun fällt mir das Warten noch schwerer.
Ich kann die Crosstourer jedoch nur mit der Varadero und der 1200 GS vergleichen, da ich noch kein anderes Motorrad gefahren bin.
Mit meinen 192cm sitze ich sehr bequem, besser als auf der Varadero und der GS, die Verarbeitung und der Motor sind Vorbildlich.
Kraft im Überfluss, ein super dumpfer Motorklang.
Das Doppelkupplungsgetriebe ist ein Genuss, die Schaltvorgänge merkt man garnicht, sieht es nur am Drehzahlmesser, im Sportmodus ist ein manuelles Schalten mit + oder - garnicht nötig. Das Kurvenfahren ist ein Genuss, man merkt das Gewicht der Maschine überhaupt nicht.
Bin heute 130 Kilometer gefahren ca 100 km Landstrassen und 30 KM Autobahn und habe 7,2 l verbraucht.
Das man die in die Jahre gekommene Varadero nicht mit der Crosstourer messen kann ist klar, aber weil es immer heißt....die überragende GS........kickt sie gegen die Crosstourer in die Tonne!!!!
Wenn Ihr noch spezielle Fragen habt, meldet Euch, werde versuchen Sie zu beantworten.
Gruß
Jürgen
So, dann werde ich nun mal von meiner Probefahrt berichten :
Bin irgendwie immer noch ganz sprachlos, fasziniert und nun fällt mir das Warten noch schwerer.
Ich kann die Crosstourer jedoch nur mit der Varadero und der 1200 GS vergleichen, da ich noch kein anderes Motorrad gefahren bin.
Mit meinen 192cm sitze ich sehr bequem, besser als auf der Varadero und der GS, die Verarbeitung und der Motor sind Vorbildlich.
Kraft im Überfluss, ein super dumpfer Motorklang.
Das Doppelkupplungsgetriebe ist ein Genuss, die Schaltvorgänge merkt man garnicht, sieht es nur am Drehzahlmesser, im Sportmodus ist ein manuelles Schalten mit + oder - garnicht nötig. Das Kurvenfahren ist ein Genuss, man merkt das Gewicht der Maschine überhaupt nicht.
Bin heute 130 Kilometer gefahren ca 100 km Landstrassen und 30 KM Autobahn und habe 7,2 l verbraucht.
Das man die in die Jahre gekommene Varadero nicht mit der Crosstourer messen kann ist klar, aber weil es immer heißt....die überragende GS........kickt sie gegen die Crosstourer in die Tonne!!!!
Wenn Ihr noch spezielle Fragen habt, meldet Euch, werde versuchen Sie zu beantworten.
Gruß
Jürgen
no napisal ze dtc i moc go powala,,na koniec pisze ze ;; kopnijcie gs do kosza ,,,ale poczekajmy , bo kazdy ma inne poglady wiec za duzo eufori tez nie dobrze.
ps. smutna wiadomosc , cross bedzie blokowany od 210kmh,,,,ale uwaga jest juz modul co go odblokuje za 299euro
ps. smutna wiadomosc , cross bedzie blokowany od 210kmh,,,,ale uwaga jest juz modul co go odblokuje za 299euro
Ostatnio zmieniony czw 01 mar, 2012 10:58 przez dj.1, łącznie zmieniany 2 razy.
widzialem orginalne kufry i musze powiedziec jestem zawiedziony,,sw motech ma lepsze i tansze ( SW Motech -alu z wytloczonym napisem Crosstourer exclusiv w Hondzie)
jak by nie ten kardan to kto wie co by bylo z multistarada ,,genialny motorek jest.
jak by nie ten kardan to kto wie co by bylo z multistarada ,,genialny motorek jest.
Ostatnio zmieniony sob 03 mar, 2012 17:11 przez dj.1, łącznie zmieniany 3 razy.
A z ciekawostek dodam, że w ofercie akcesoryjnej Hondy do Crosstourer'a pojawił się tytanowy wydech Akrapiaka oraz nożna dźwignia zmiany biegów do wersji DCT, jak ktoś nie może się obyć Nie wiem niestety za ile te przyjemności.
Ostatnio zmieniony sob 03 mar, 2012 21:28 przez MarekP, łącznie zmieniany 1 raz.
MP
Niczego nie zauważyłem w tym moto z technologii sajen sfikszen żeby miało kosztować 60 kawałków , a przyjrzałem się temu dokładnie , w niedługim czasie się przejadę , dla potwierdzenia przypuszczeń . Sprzedaż varadero w ostatnich latach padła na pysk , więc nie sadzę aby to coś stało się hitem . Prawda jest taka ze bmw wydymało wszystkich w tym segmęcie moto i żaden wynalazek tego nie zmieni , no chyba ze będzie kosztował połowę ceny , czyli jakieś trzy dychy , wówczas można spodziewać się sukcesu , ale z oczywistych względów jest to nie możliwe . Sam jestem niereformowalnym mormonem ortodoksyjnym i ze względów religijnych nie kupię żadnego nowego wynalazku .
Viadro na wtrysku to fajny motocykl , wystarczy założyć na tył ohlinsa , na przód progresy , odpowiednio dobrać gęstość oliwy i cieszyć się z nawijania kilometrów przewidywalnym motocyklem , prostym w obsłudze serwisowej , bez komputerów i łącza z NASA do przesłania komunikatu ratunku . Inwestując 1300 E mam idealne cyklistycznie moto do turystyki i nic mi po bokach nie wystaje przeszkadzając w jeździe .
Viadro na wtrysku to fajny motocykl , wystarczy założyć na tył ohlinsa , na przód progresy , odpowiednio dobrać gęstość oliwy i cieszyć się z nawijania kilometrów przewidywalnym motocyklem , prostym w obsłudze serwisowej , bez komputerów i łącza z NASA do przesłania komunikatu ratunku . Inwestując 1300 E mam idealne cyklistycznie moto do turystyki i nic mi po bokach nie wystaje przeszkadzając w jeździe .
Hombre que trabaja, pierde tiempo precioso
jak wyżej...szkoda że moto stoi zblokowana na podeście, nie można motka poczuc tak jak Multistrady - inna bajka, ale super, czy też Triumpha Explorera - notabene chyba bardziej mi przypadł do gustulotnik78 pisze:Też byłem dzisiaj i oglądałem tą Hondę
z ciekawostek rozmawiałem z moim znajomym - managerem ds. motocykli w Honda Poland, który był na testach Crosstourera w Hiszpanii /dla porównania mieli Tenery i GSy/
krótko i na temat - silnik/skrzynia/zawieszenie - super
Ostatnio zmieniony ndz 04 mar, 2012 21:29 przez kocur_q, łącznie zmieniany 1 raz.
Powiedział Ci to ptywatnie czy jako Manager Hondy
Ostatnio zmieniony ndz 04 mar, 2012 20:11 przez szuler, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam,
Marcin
"Dopóki nie skorzystałem z internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Marcin
"Dopóki nie skorzystałem z internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Tez mi sie spodobał, ciekawe jak to jeżdzi. Niestety kosztuje podobnie jak Honda.kocur_q pisze: Triumpha Explorera - notabene chyba bardziej mi przypadł do gustu
Widzieliscie te Urale z koszem? Kto zapłaci za to 10000 euro netto?
Ostatnio zmieniony ndz 04 mar, 2012 20:42 przez lotnik78, łącznie zmieniany 1 raz.
myślę, że odrobina "marketingu" w tym była, ale jak na gościa który generalnie lubi szybkie przecinaki i jazdę po torze, bardzo pozytywnie się o Crosie wypowiadał, do poczciwego Wiaderka nawet nie chciał porównywać - dwa różne światy podobnoszuler pisze:Powiedział Ci to ptywatnie czy jako Manager Hondy
zresztą w kwietniowym motocyklu ma być pierwszy test Crosstourera /robiony pewnie przez bawarczyków którzy pewnie wytkną mu wszystkie wady / to dowiemy się więcej konkretów
Mnie też ...chyba z trzy razy przysiadałem się do niego ...coś w tym jest ...patrzysz, siadasz i wiesz, że to ten ... potem może się przejedziesz i już wiesz, że skarbonka będzie pękaćkocur_q pisze:... czy też Triumpha Explorera - notabene chyba bardziej mi przypadł do gustu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony ndz 04 mar, 2012 23:08 przez stoldar, łącznie zmieniany 1 raz.