Rozpoczęcie 2012r WAŻNE
: pn 27 lut, 2012 21:37
„ Drodzy Motomaniacy,
Nie chcemy przynudzać, więc tylko w telegraficznym skrócie przedstawimy tematy , które z technicznego punktu widzenia mają wpływ na organizację naszego spotkania.
Zgodnie z pierwszą informacją na temat wysokości opłaty za uczestnictwo staramy się bardzo, bardzo utrzymać ją na zadeklarowanym w 2011r. poziomie, a nie jest to proste
Prosimy o przekazanie wpłat do 15.03 co gwarantuje nam wypłacalność przy rezerwacji hotelu, opłat za posiłki itd.
Prosimy pamiętać o przekazaniu przy wpłacie bądź na forum informacji o rozmiarze pamiątkowych koszulek. Sprawa pilna. Pozostało niewiele czasu a trzeba zdążyć z zakupem koszulek i wykonaniem nadruku.
W pokojach hotelowych są ręczniki więc nie trzeba dodatkowo obciążać kufrów.
Wszystkim kajakowiczom proponujemy termin niedzielny. Oczywiście jeśli będziecie chcieli „spłynąć” w sobotę to jest to również możliwe ale koliduje to z naszą wspólną wyprawą motocyklową. Aby wszystko dograć z organizatorem spływu proszę o ostateczne deklaracje najpóźniej do końca marca. Przypominam, że 10 osób to minimalna ilość, dla której taka atrakcja może być zorganizowana. Do grupy niedzielnej sami się dołączymy więc jest już nas: grupa +4.
Chętni, po wyprawie kajakowej w niedzielę, bądź smakosze napojów wysokoprocentowych, którzy nie będą pewni zawartości krwi w krwi mogą przedłużyć pobyt w hotelu na własny koszt do poniedziałku.
Na miejscu do naszej dyspozycji będzie rzutnik więc wszyscy, którzy będą chcieli podzielić się swoimi wrażeniami z wypraw motocyklowych w postaci zdjęć czy filmów proszeni są o przywiezienie ze sobą materiałów na płytach CD bądź innych nośnikach pamięci.
Wszyscy, którzy mieli okazję robić zdjęcia na ostatnich zlotach, a nie podzielili się do tej pory swoimi zasobami, proszeni są o wykonanie w miarę wolnego czasu kilkunastu/kilkudziesięciu kopii dla innych chętnych.
Adamo&Chudy
Nie chcemy przynudzać, więc tylko w telegraficznym skrócie przedstawimy tematy , które z technicznego punktu widzenia mają wpływ na organizację naszego spotkania.
Zgodnie z pierwszą informacją na temat wysokości opłaty za uczestnictwo staramy się bardzo, bardzo utrzymać ją na zadeklarowanym w 2011r. poziomie, a nie jest to proste
Prosimy o przekazanie wpłat do 15.03 co gwarantuje nam wypłacalność przy rezerwacji hotelu, opłat za posiłki itd.
Prosimy pamiętać o przekazaniu przy wpłacie bądź na forum informacji o rozmiarze pamiątkowych koszulek. Sprawa pilna. Pozostało niewiele czasu a trzeba zdążyć z zakupem koszulek i wykonaniem nadruku.
W pokojach hotelowych są ręczniki więc nie trzeba dodatkowo obciążać kufrów.
Wszystkim kajakowiczom proponujemy termin niedzielny. Oczywiście jeśli będziecie chcieli „spłynąć” w sobotę to jest to również możliwe ale koliduje to z naszą wspólną wyprawą motocyklową. Aby wszystko dograć z organizatorem spływu proszę o ostateczne deklaracje najpóźniej do końca marca. Przypominam, że 10 osób to minimalna ilość, dla której taka atrakcja może być zorganizowana. Do grupy niedzielnej sami się dołączymy więc jest już nas: grupa +4.
Chętni, po wyprawie kajakowej w niedzielę, bądź smakosze napojów wysokoprocentowych, którzy nie będą pewni zawartości krwi w krwi mogą przedłużyć pobyt w hotelu na własny koszt do poniedziałku.
Na miejscu do naszej dyspozycji będzie rzutnik więc wszyscy, którzy będą chcieli podzielić się swoimi wrażeniami z wypraw motocyklowych w postaci zdjęć czy filmów proszeni są o przywiezienie ze sobą materiałów na płytach CD bądź innych nośnikach pamięci.
Wszyscy, którzy mieli okazję robić zdjęcia na ostatnich zlotach, a nie podzielili się do tej pory swoimi zasobami, proszeni są o wykonanie w miarę wolnego czasu kilkunastu/kilkudziesięciu kopii dla innych chętnych.
Adamo&Chudy