Mam te dct nozne biegi pare dni , przejechalem okolo 200km , pierwsze wrazenia:
-biegi maja troche lepsze software niz przyciski reczne , sa bardziej zblizone do manuala bez dct to znaczy mozna teraz stojac noga dawac na luz i wlaczac 1 bieg (na plus minus przyciskach tego nie szlo)
- przy extremalnej jezdzie bezproblemowe zmienianie biegow trzymajac pewnie kierownice , rekami bylo stresowo .
- przyspieszenie jest napewno lepsze jak w normalnej skrzyni bo sie zmienia bez sprzegla i redukcji gazu
- bardzo solidny mechanizm ( wkoncu musi wytrzymac minimum 300.000km) dlatego cena jak na takie cacko jest ok
Fazyt : Kto ma DTC i sie na tym troche pojezdzi to stwierdzi ze ma to nawet sens.
Kiedy tego uzywam : przy extremalnym wyprzedzaniu
Podziekowania dla HONDA Fischer & Böhm za to ze zalozyli mi to pomimo ze bylo to praktycznie niemozliwe , dlatego ze mocowanie na to, zajmuje mi Hepco Becker oslona na silnik, (kto nie ma oslony na silnik to mocowanie tej dzwigni jest bezproblemowe) ale tak dlugo przerabiali i utoczyli tulejki ze wkoncu wszystko pasuje perfect, Majster powiedzial na koncu ; skoro obiecalem klientowi ze to zalozymy to musialem zalozyc
Wrazenia z jazdy na noznych biegach DCT
Wrazenia z jazdy na noznych biegach DCT
Ostatnio zmieniony ndz 12 sty, 2014 14:52 przez dj.1, łącznie zmieniany 4 razy.
O - to rozwiązanie bardzo mi się podoba, zwłaszcza, że łączy w sobie funkcje elementów sterowania prawej i lewej strony crosstourer'owej kierownicy
Chętnie poczytałbym też na temat wrażeń z użytkowania Cross'a po dłuższym okresie jazdy - osiągi, zasięg, zachowanie na drogach bardzo krętych, na drogach nieutwardzonych - no - i tak dalej i tak dalej...
Chętnie poczytałbym też na temat wrażeń z użytkowania Cross'a po dłuższym okresie jazdy - osiągi, zasięg, zachowanie na drogach bardzo krętych, na drogach nieutwardzonych - no - i tak dalej i tak dalej...
MP
... też byśmy poczytali....kupuj Marku wsiadaj i testuj ... wszyscy będą zadowoleniMarekP pisze: Chętnie poczytałbym też na temat wrażeń z użytkowania Cross'a po dłuższym okresie jazdy - osiągi, zasięg, zachowanie na drogach bardzo krętych, na drogach nieutwardzonych - no - i tak dalej i tak dalej...
ps. no i ten obiecany zlocik w Karkonoszach przy okazji zorganizuj