Sprzedam VIADRO 2006 ABS, kufry, gmole, grzane manetki etc.
-
- Posty: 26
- Rejestracja: wt 04 lis, 2014 11:47
Sprzedam VIADRO 2006 ABS, kufry, gmole, grzane manetki etc.
Hej. Na mnie również przyszedł czas. Sprzedaję swoje wiaderko rocznik 2007.
Garść konkretów:
Kolor srebrny, z ABSem; Oryginalne kufry od Pana Hondy. Jestem trzecim właścicielem. Pierwszym był niemiec (nie wiem czy był stary :)). Obecny przebieg to 43000 km. Moto kupiłem z przebiegiem bodaj 32000km. Na przebieg mam dokumenty (wypełniana książka serwisowa). Wszystkie serwisy są udokumentowane, więc przebieg autentyczny. Poprzedni polscy właściciele (obaj z lubelszczyzny) serwisowali moto w "Cziken motocykle", ja ze swojej strony serwisowałem w chyba najlepszym serwisie moto w Krakowie -- MotoTOP, u pana Dukały. Oczywiście na wszystko mam faktury. Oryginalny manual, 2 komplety kluczyków.
W 2015 wymieniałem klocki z przodu i z tyłu. Wymieniony był też łańcuch (nie pamiętam firmy/modelu, ale jak ktoś będzie zainteresowany to odszukam fakturę) i zębatka tył (Sunstar). Wymieniłem też uszczelki kolektora wydechu (ciszej).
Dodatkowe wyposażony w gmole, stopka centralna, deflektor oraz podgrzewane manetki. Jest też gniazdo zapalniczki (w dziwnym miejscu). Sprzedaję z zestawem oryginalnych kufrów Hondy w kolorze motocykla.
Stan wizualny oceniłbym jako bdb z małym plusem. Prawy kufer jest lekko porysowany (patrz zdjęcie) przy próbie wprowadzenia motocykla do garażu bez otwierania drugiego skrzydła drzwi :) Jeśli ktoś jest estetą to prawdopodobnie można to zapolerować.
W kwestii opon.. założone są Michelin Anakee 2, wystarczą na jeszcze około 2000km, może więcej (zależy jak kto jeździ).
Motocykl 100% sprawny technicznie, gotowy do drogi.
Interesuje mnie cena 20000PLN.
Garść konkretów:
Kolor srebrny, z ABSem; Oryginalne kufry od Pana Hondy. Jestem trzecim właścicielem. Pierwszym był niemiec (nie wiem czy był stary :)). Obecny przebieg to 43000 km. Moto kupiłem z przebiegiem bodaj 32000km. Na przebieg mam dokumenty (wypełniana książka serwisowa). Wszystkie serwisy są udokumentowane, więc przebieg autentyczny. Poprzedni polscy właściciele (obaj z lubelszczyzny) serwisowali moto w "Cziken motocykle", ja ze swojej strony serwisowałem w chyba najlepszym serwisie moto w Krakowie -- MotoTOP, u pana Dukały. Oczywiście na wszystko mam faktury. Oryginalny manual, 2 komplety kluczyków.
W 2015 wymieniałem klocki z przodu i z tyłu. Wymieniony był też łańcuch (nie pamiętam firmy/modelu, ale jak ktoś będzie zainteresowany to odszukam fakturę) i zębatka tył (Sunstar). Wymieniłem też uszczelki kolektora wydechu (ciszej).
Dodatkowe wyposażony w gmole, stopka centralna, deflektor oraz podgrzewane manetki. Jest też gniazdo zapalniczki (w dziwnym miejscu). Sprzedaję z zestawem oryginalnych kufrów Hondy w kolorze motocykla.
Stan wizualny oceniłbym jako bdb z małym plusem. Prawy kufer jest lekko porysowany (patrz zdjęcie) przy próbie wprowadzenia motocykla do garażu bez otwierania drugiego skrzydła drzwi :) Jeśli ktoś jest estetą to prawdopodobnie można to zapolerować.
W kwestii opon.. założone są Michelin Anakee 2, wystarczą na jeszcze około 2000km, może więcej (zależy jak kto jeździ).
Motocykl 100% sprawny technicznie, gotowy do drogi.
Interesuje mnie cena 20000PLN.
Ostatnio zmieniony ndz 17 sty, 2016 14:22 przez viadrowiec, łącznie zmieniany 2 razy.
- Grzechutek
- Klubowicz VCP
- Posty: 430
- Rejestracja: ndz 28 lis, 2010 05:26
- Pawel Krasowski
- Klubowicz VCP
- Posty: 414
- Rejestracja: pn 26 sie, 2013 11:17
-
- Posty: 26
- Rejestracja: wt 04 lis, 2014 11:47
Hmmm w papierach jest 2007. Numer VIN: VTMSD02D06E000814, w książce jest model: XL1000VA6 i gwarancja zaczynająca się od 26.02.2007. Pierwsza rejestracja w niemczech, właścicielką była niemka (jest nawet adres dla tych bardzo wnikliwych) urodzona w 1959r :)
Zakupiony w Auto-harke Hamburg, DE.
Przeglądy robione:
1000km, 6000km, 12000km i 18000km - Auto-Harke Hamburg
26400km, 30095km - Cziken Motocykle Krasnystaw (to już drugi lub trzeci właściciel)
34765km - ten serwis zlecałem ja, jak pisałem wcześniej -- MOTO-TOP Kraków. Duży serwis (min. regulacja zaworów).
Jak ktoś ma jakieś pytania proszę pytać śmiało.
[ Dodano: Nie 17 Sty, 2016 14:23 ]
Sprawdziłem, 10 cyfra VIN świadczy o roczniku, czyli faktycznie 2006. Zmieniłem tytuł posta. Skoro gwarancja zaczeła się od 26.02.2007 to pewnie pierwsza właścicielka kupiła rocznik 2006 na początku roku 2007.
Zakupiony w Auto-harke Hamburg, DE.
Przeglądy robione:
1000km, 6000km, 12000km i 18000km - Auto-Harke Hamburg
26400km, 30095km - Cziken Motocykle Krasnystaw (to już drugi lub trzeci właściciel)
34765km - ten serwis zlecałem ja, jak pisałem wcześniej -- MOTO-TOP Kraków. Duży serwis (min. regulacja zaworów).
Jak ktoś ma jakieś pytania proszę pytać śmiało.
[ Dodano: Nie 17 Sty, 2016 14:23 ]
Sprawdziłem, 10 cyfra VIN świadczy o roczniku, czyli faktycznie 2006. Zmieniłem tytuł posta. Skoro gwarancja zaczeła się od 26.02.2007 to pewnie pierwsza właścicielka kupiła rocznik 2006 na początku roku 2007.
Ostatnio zmieniony ndz 17 sty, 2016 14:18 przez viadrowiec, łącznie zmieniany 4 razy.
Dokładnie tak jest: Grzechutek ma rację mówiąc o tzw. roczniku modelowym, który w numerze VIN rzeczywiście określa ustalona pozycja, tutaj VTMSD02D06E000814, w motocyklach Hondy pomocna jest też dodatkowa naklejka, u Ciebie "XL1000VA6" oznaczająca model Varadero XL1000VA 2006 z ABS-em. Jeśli ktoś spojrzy na mój podpis zauważy tam np. oznaczenie "XL1000V2" co nie oznacza posiadanego silnika V2, a model XL1000V 2002.viadrowiec pisze:Hmmm w papierach jest 2007. Numer VIN: VTMSD02D06E000814, w książce jest model: XL1000VA6 i gwarancja zaczynająca się od 26.02.2007. Pierwsza rejestracja w niemczech, właścicielką była niemka (jest nawet adres dla tych bardzo wnikliwych) urodzona w 1959r :)
Zakupiony w Auto-harke Hamburg, DE.
Przeglądy robione:
1000km, 6000km, 12000km i 18000km - Auto-Harke Hamburg
26400km, 30095km - Cziken Motocykle Krasnystaw (to już drugi lub trzeci właściciel)
34765km - ten serwis zlecałem ja, jak pisałem wcześniej -- MOTO-TOP Kraków. Duży serwis (min. regulacja zaworów).
Jak ktoś ma jakieś pytania proszę pytać śmiało.
[ Dodano: Nie 17 Sty, 2016 14:23 ]
Sprawdziłem, 10 cyfra VIN świadczy o roczniku, czyli faktycznie 2006. Zmieniłem tytuł posta. Skoro gwarancja zaczeła się od 26.02.2007 to pewnie pierwsza właścicielka kupiła rocznik 2006 na początku roku 2007.
Rację macie również obaj z Pawłem - w Niemczech rzeczywiście tak jest, że rocznik wprowadzenia pojazdu do ruchu jest w dokumentacji przyjmowana jako rocznik produkcji. Moje pierwsze Viaderko było kupowane w Polsce w 2002 roku, a już motocykl Bodzia, identyczny, w tym samym kolorze, numerem fabrycznym różniący się bodajże o kilkanaście oczek, ale kupiony w Niemczech, miał w papierach bodajże 2004 jako rok produkcji. Bodziu niech mnie wyprostuje, jeśli się mylę.
Tak że wszystko jest w porządku, osobiście ani przez moment nie podejrzewałem tu jakiegokolwiek "szwindla", pozostaje mi przeprosić, że sygnał Grzechutka pozostawiłem z bardzo zdawkowym komentarzem, ale cóż - tak to się pisze z komórki
MP