www.HONDA.SKLEP.PL
www.HONDA.SKLEP.PL
Witam.
Sprzedajemy oryginalne części HONDA.
Od 1 listopada 2015 ruszył nowy sklep online www.HONDA.sklep.pl
Sklep jest obsługiwany przez Autoryzowanego Dealera Honda i Suzuki z Lublina
Lubelskie Centrum Motocyklowe SOKÓŁ, Montażowa 14, tel.: 817464076, 601247231
Sprawdź nas na www.sokol.lublin.pl NIP:712-020-24-83
Mam nadzieję, że sklep online przyczyni się do łatwiejszego utrzymania naszych motocykli w nienagannej kondycji
Qwaki
Sprzedajemy oryginalne części HONDA.
Od 1 listopada 2015 ruszył nowy sklep online www.HONDA.sklep.pl
Sklep jest obsługiwany przez Autoryzowanego Dealera Honda i Suzuki z Lublina
Lubelskie Centrum Motocyklowe SOKÓŁ, Montażowa 14, tel.: 817464076, 601247231
Sprawdź nas na www.sokol.lublin.pl NIP:712-020-24-83
Mam nadzieję, że sklep online przyczyni się do łatwiejszego utrzymania naszych motocykli w nienagannej kondycji
Qwaki
Ostatnio zmieniony ndz 21 lut, 2016 12:17 przez Qwaki, łącznie zmieniany 1 raz.
Możliwe dla każdego założonego konta z poziomu administracyjnego (mam dostęp) po pierwszym zamówieniu.jar73 pisze:A może jakiś rabacik na hasło?
Tylko jak ustalić hasło, żeby nie było nadużywane?
A może tak:
Zakupy w sklepie online www.honda.sklep.pl dla zarejestrowanych, czynnych klubowiczów VCP będą premiowane -5%. Po założeniu konta w sklepie online proszę o maila z informacją o występowaniu na liście VCP "klubowicze" i podanie Nick'a. Polub nas na FB-dzięki.
Usługi ASO dla VCP stałe -10%.
Pojazdy nowe - uzgodnienia indywidualne osobiście lub telefonicznie 601247231
Ostatnio zmieniony ndz 21 lut, 2016 10:19 przez Qwaki, łącznie zmieniany 3 razy.
szkoda bo kupowanie czesci bardzo skaplikowane i w nie znanym mi jezyku,, dalej kupuje w de bo tam tylko wbijam numer vin i zara wyskakuja mi rysunki z czesciami i cenami i to wsjo w jezyku mi znanym. (nie znam angielskiego)
ps pare dni temu bylem w pl i zamawialem orginalne czesci hondy do tam uzytkowanych 3 hond ( 2 razy nt650v i cb 750) z de przyszly kurierem w 3 dni placone bezproblemowo mastercartem.
ps pare dni temu bylem w pl i zamawialem orginalne czesci hondy do tam uzytkowanych 3 hond ( 2 razy nt650v i cb 750) z de przyszly kurierem w 3 dni placone bezproblemowo mastercartem.
Ostatnio zmieniony ndz 21 lut, 2016 19:36 przez dj.1, łącznie zmieniany 2 razy.
Jeśli chodzi o Polskę, to system zamawiania u autoryzowanych dealerów jest mega szybki. Obecnie HPL ciągnie części z dwóch miejsc HLC (Honda Logistic Center) Pniewy i HLC Belgia. Czas dostawy z Pniew to noc przy zamówieniu do południa, z Belgii (stąd idą np. akcesoria i części pozaeuropejskie) - dwa dni robocze, czyli zamawiasz do południa w poniedziałek, masz w nocy z wtorku na środę. Tak było za czasów mojej pracy w Hondzie, jeśli obecnie jest gorzej - to żal...dj.1 pisze:szkoda bo kupowanie czesci bardzo skaplikowane i w nie znanym mi jezyku,, dalej kupuje w de bo tam tylko wbijam numer vin i zara wyskakuja mi rysunki z czesciami i cenami i to wsjo w jezyku mi znanym. (nie znam angielskiego)
ps pare dni temu bylem w pl i zamawialem orginalne czesci hondy do tam uzytkowanych 3 hond ( 2 razy nt650v i cb 750) z de przyszly kurierem w 3 dni placone bezproblemowo mastercartem.
Obrazek
MP
A - tutaj masz całkowitą rację. To kiszka. Natomiast system zamówień części EDOL, w którym pracuje EPC (Electronic Parts Catalogue), z którego korzysta częściowiec u dealera - to mistrzostwo świata. Taką np. Kię, w której też pracowałem, od Hondy dzieli już nie epoka, a era Natomiast system dla klienta, czy to jeśli chodzi o zwykłe części, czy Honda Access dla akcesoriów, jest w porównaniu z systemem dealerskim słaby :-/dj.1 pisze:nie chodzi mi o czas dostawy tylko o szukania czesci na stronie bardzo jest ciezki sprawdz sam.
MP