Strona 1 z 1

Trasa sobotniej objazdówki

: wt 27 lis, 2018 21:05
autor: MarekP
Wstępna przymiarka - 170 km, całkowity czas jazdy 4h 15min.,
miejsc do zwiedzania na piechotę - 4, potrzebny czas ok. 3.5h,
obiad w trasie - czas ok. 1h,
______________________________________________________
Razem objazdówka ~9h

Dla chętnych:
odcinki nieutwardzone - 3, łącznie 17 km (~10% trasy)
______________________________________________________
Wasze propozycje i pomysły - bardzo mile widziane, choć ostateczny przebieg trasy zostanie ustalony niedemokratycznie ;-) Niemniej chętnie bym się dowiedział, czy bardziej zamki, czy bardziej obiekty techniczne, czy centra turystyki, czy najbardziej jazda, widoki i wspólny obiadek w trasie :?:

: śr 28 lis, 2018 11:06
autor: Artur i Ewa
Zamki + obiekty techniczne 40%
jazda +widoki+ obiad 60%

: śr 28 lis, 2018 14:32
autor: DarekN
60 zamki i obiekty a 40 jazda

: śr 28 lis, 2018 16:50
autor: MarekP
He, he - zapatrywania rozkładają się symetrycznie :lol:

: śr 28 lis, 2018 20:35
autor: bogdanbc
75% moto 25% piechota :)

: pt 04 sty, 2019 07:58
autor: Kubacar
Zwiedzamy z lotu ptaka - blitzkrieg a,la VCP.. :lol:
90% jazda + 10% McDrive i ToyToy.. ::J::
No i 50/50 off - asfalt w konfiguracji light..

: pt 04 sty, 2019 19:15
autor: MarekP
Z przymiarek wynika, że grupy "ON" i "OFF" rozdzielą się 6 razy, a łączna ilość odcinków "OFF" sięga 40 km. Mam nadzieję potwierdzić w marcu, że drogi nie uległy zniszczeniu przez zimę, że nie zalega śnieg, powalone drzewa itp. Potrzebujemy ochotnika, który poprowadzi grupę asfaltem do miejsc ponownych spotkań - musiałby zgrać trasę na nawigację i zostać oznaczonym np. kamizelką, czy chorągiewką. Offowcy zawsze jechaliby za mną, a asfaltowcy za nim.
No - i jeszcze zostały Lasy Państwowe. Przy ich zgodzie trasa zmieniłaby się zasadniczo i wtedy WSZYSCY musieliby pojechać spory kawałek gruntem, być może - uwaga - z koniecznością pokonania brodu na Jagnięcym Potoku przed Halą Izerską (która tak naprawdę powinna się nazywać Łąką) ;-) Ale ta zgoda - mało prawdopodobna...

: wt 22 sty, 2019 15:05
autor: Zbigniew Jamka
No to trzymajmy kciuki za słuszną decyzję Lasów Państwowych, żeby mało prawdopodobne osiągnęło wartość "1" i stało się pewnym.

: czw 24 sty, 2019 21:46
autor: MarekP
Wymyśliłem jednak, że skupimy się na Pogórzu Izerskim, bo nie objedziemy trasy w jeden dzień ;-) Zdecydowałem nie wysyłać prośby do nadleśnictw w Świeradowie i Szklarskiej Porębie o przejazd przez dziki "interior" Gór Izerskich. Nie chcę chłopaków płoszyć przed kolejnymi projektami, które chciałbym uskutecznić ;-) Sądzę też, że byłaby to droga o tej porze roku trudna, część zawodników i tak musiałaby pojechać przez Rozdroże Izerskie, a i tak byłoby to duże rozciągnięcie trasy - na powrót po ćmoku.


Niemniej trasa nabrała już bardzo realnych kształtów, klepnięte niektóre miejscówki, krystalizuje się plan dnia. Niektóre, bo zastanawiam się, czy zawracać głowę włodarzom obiektów, jeśli i tak nie damy rady... Damy :?: Jasne, że tak - enduro nie penia :!: To będzie jazda :-D

PS. Nadal poszukiwany ochotnik, który poprowadzi grupę "asfaltową", podczas, gdy ja będę prowadził grupę "terenową". Mam nadzieję, że uda mi się namówić któregoś z kumpli z Opola i okolic, ale gdyby nie?...

: pt 25 sty, 2019 20:27
autor: Roman 850
Cześć Marek , czy na trasę off Pirelli Scorpio Trail 2 dadzą radę czy zmienić bo mam jeszcze niedojechane ( 70% zostało ) na Anakee 2 :-D :-D :-D ?
Pozdrawiam

: pt 25 sty, 2019 21:28
autor: MarekP
Roman 850 pisze:Cześć Marek , czy na trasę off Pirelli Scorpio Trail 2 dadzą radę czy zmienić bo mam jeszcze niedojechane ( 70% zostało ) na Anakee 2 :-D :-D :-D ?
Pozdrawiam
Będę w stanie coś niecoś powiedzieć na ten temat na przełomie marca i kwietnia, a całą trasę mam zamiar pokonać ze dwa razy w marcu i z początkiem kwietnia - i jeszcze raz w przeddzień zlotu. Trzeba jednak pamiętać, że w rejonie Sudetów najwięcej jest dróg twardych, kamienistych, błota jest stosunkowo mało (chociaż też się trafi), a pojedziemy drogami niejednokrotnie powiatowymi - tyle, że nieutwardzonymi, a co najwyżej stabilizowanymi np. tłuczniem lub żużlem.
Przeprawówki nie przewiduję...
…ale sam pojadę na Anakee Wild, cwaniaczek :-D

A tak na poważnie - nie zmieniałbym opon. Anakee będą niewiele lepsze niż nieco zużyte Scorpiony. W Górach Bystrzyckich nikt poza mną i może Żwirkiem nie miał terenowych opon - i dali radę. Tu drogi będą dość podobne, tylko odcinki znacznie dłuższe. Niech no się ktoś podzieli wrażeniami - chyba nie było trudno w Bystrzyckich :?:

: sob 09 mar, 2019 16:09
autor: Antek
MarekP pisze:PS. Nadal poszukiwany ochotnik, który poprowadzi grupę "asfaltową", podczas, gdy ja będę prowadził grupę "terenową". Mam nadzieję, że uda mi się namówić któregoś z kumpli z Opola i okolic, ale gdyby nie?...
...To ja zgłaszam się na ochotnika poprowadzenia grupy ON

: sob 09 mar, 2019 21:09
autor: MarekP
Antek pisze:
MarekP pisze:PS. Nadal poszukiwany ochotnik, który poprowadzi grupę "asfaltową", podczas, gdy ja będę prowadził grupę "terenową". Mam nadzieję, że uda mi się namówić któregoś z kumpli z Opola i okolic, ale gdyby nie?...
...To ja zgłaszam się na ochotnika poprowadzenia grupy ON
Super :-D Jaką nawigacją się posługujesz :?: (oby to był Garmin…)

: sob 09 mar, 2019 21:14
autor: Antek
Rozczaruję Cię - Tomtoma mam 8-)

: sob 09 mar, 2019 21:20
autor: MarekP
To może uda się przerobić plik *.gpx Garmina na TomToma za pomocą np. GPS Babel? Bo najprościej byłoby, abym Ci przesłał plik z trasą zawierający samą trasę, punkty i trasę w formie śladu, gdyby tak TomTom miał inną logikę wyznaczania trasy na podstawie punktów.