Gmole GIVI , handbary - kupie
Moderatorzy: bogdanbc, descomp
Gmole GIVI , handbary - kupie
Witam
Kupie Gmole GIVI do Viadra 2000r. oraz handbary ( Touratech, Acerbis ) najchetniej uzywane lub w rozsądnej cenie.
Kupie Gmole GIVI do Viadra 2000r. oraz handbary ( Touratech, Acerbis ) najchetniej uzywane lub w rozsądnej cenie.
tu w necie masz chyba najtaniej:
http://www.motobagaz.pl/gmole-givi-tn36 ... p-565.html
http://www.motobagaz.pl/gmole-givi-tn36 ... p-565.html
- Robert Baran
- Posty: 826
- Rejestracja: wt 22 lip, 2008 01:08
Gmole GIVI to i tak osłonka przed parkingówką. Zaprojektowano je tak,żeby się zagięły przy śrubie silnika. lepsze takie jak żadne,ale moim zdaniem to atrapa gmoli porównując je np. z gmolami w ST. W viaderku są zamontowane do plastików i jedynym sztywnym punktem jest śruba silnika. Moje łączone pod lampą myślę ,że stłuką mi reflektor przy byle poważniejszej glebie. Im brak grubości rurki i punktów podparcia. To nie pasy bezpieczeństwa. można lekko prostować . i tak są twarde jak smalec letnią porą.KONSUL pisze:Zdecydowanie potwierdzam!
Gmoli się nie otkręca i nie prostuje (zmęczenie materiału)!
Należy wymienić na nowe (po ewentualnej tzw. wywrotce garażowej )
Jeśli gmole będziesz musiał wymienić po wywróceniu motorku na parkingu,to:
1. jesteś bardzo bogatą osobą i stać Cię na fanaberię.
2. lubisz mieć wszystko pod sówmiarkę i stać cię na to.
3. kupiłeś Chiński wyrób najwyższej jakości i masz w plecy.
Ostatnio zmieniony ndz 14 mar, 2010 19:56 przez Robert Baran, łącznie zmieniany 1 raz.
Givi napewno nie są montowane do elementów plastikowych !
Moje uratowaly mnie przed szkodami kilka razy.
Po poważniejszym szlifie bym wymienił po szkodach parkingowych należało tylko lekko naciągnąć (bez odkrecania) dla symetrycznego ustawienia wzgledem owiewek.
Kolega Wiesław miał gmole (nie pamiętam producenta) montowane w jednym punkcie do zbiornika (pod śrubę od owiewki) każdy kontakt gmola z podłożem kończyl się uszkodzeniem zbiornika.
Moje uratowaly mnie przed szkodami kilka razy.
Po poważniejszym szlifie bym wymienił po szkodach parkingowych należało tylko lekko naciągnąć (bez odkrecania) dla symetrycznego ustawienia wzgledem owiewek.
Kolega Wiesław miał gmole (nie pamiętam producenta) montowane w jednym punkcie do zbiornika (pod śrubę od owiewki) każdy kontakt gmola z podłożem kończyl się uszkodzeniem zbiornika.
- Robert Baran
- Posty: 826
- Rejestracja: wt 22 lip, 2008 01:08
Moje givi mocowane są pod mocowanie osłony spodniej silnika,pod reflektorem na miejscu złączenia czachy z owiewką boczną oraz pod śrubę silnika w okolicy kranika. dodakowo lewy łączy się z prawym pod lampą. konstrukcja jest niby stabilna ale po niewielkim dociśnięciu gmola skończyło się przesunięciem dolnego mocowania w osłonie silnika i nadcięciem przewodu wodnego gumowego wychodzącego z pompy wodnej,który potem pękł po kilkunastu kilometrach.
- Robert Baran
- Posty: 826
- Rejestracja: wt 22 lip, 2008 01:08
- Robert Baran
- Posty: 826
- Rejestracja: wt 22 lip, 2008 01:08
Takie kupiłem z uzywki- opisane jako Givi. wyglądają fajnie,tylko dla mnie miękko zamocowane,ale i tak 1000 tazy lepiej z nimi jak bez nich. Zimą zjechałem do zera TKC 80 i nie ukrywamże 4razy położyłem moto z prędkością ok 3km/h- czyli parkingówka. Broniłem się dzielnie i tylko stosunek masy mojej do masy viaderka spowodował że zanim upadłem długo miotało mną po jezdni.Jednakże bez gmoli owiewki by tak piknie nie wyglądały.